må jeg se jeres pigers efter-dåbskoler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min dejlige datter skal døbes om en måneds tid og skal have en flot familiedåbskjole på der er ca. 100 år gammel...

Kjolen er meget skrøbelig så vi vil gerne have en ekstra kjole til hende.

Dengang hendes storebror blev døbt var det i en kjole der ikke var særlig gammel, så han fik bare et par bukser udover, men jeg har ingen ide om hvad jeg kan bruge til hende, så  må jeg se hvad jeres piger havde på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

cecilie1984

Ms.Sunshine skriver:

min dejlige datter skal døbes om en måneds tid og skal have en flot familiedåbskjole på der er ca. 100 år gammel...

Dengang hendes storebror blev døbt var det i en kjole der ikke var særlig gammel, så han fik bare et par bukser udover, men jeg har ingen ide om hvad jeg kan bruge til hende, så  må jeg se hvad jeres piger havde på?

Min datter Emilie blev døbt i min gamle kjole og fik efterfølgende en kjole på som farmor havde syet.

Freja blev døbt i min mands gamle kjole og havde samme efterkjole på som Emilie men kunne ikke lige finde et billede af hende i den, så du må nøjes med billedet af Emilie i den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2014

Christabelle

Min datter havde denne kjole på fra wheat, med lyserød body og lyserøde strømpebukser. Havde også købt en lyserød cardigan fra wheat, men det var simpelthen så varmt at hun ikke fik den på.

Man kan ikke så godt se kjolen på billedet af hende så har lige fundet et på nettet af selve kjolen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2014

BabyMus

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er helt vild med dem her, og synes de er så søde! Og lidt anderledes end en almindelig dåbskjole.

https://www.etsy.com/dk-en/listing/107344920/ivory-petti-lace-romper-and-headband-set?ref=shop_home_active_22

Der er mange slags og i forskellige farver, nu har jeg bare sat linket ind for en slags i hvid.

Anmeld

19. juli 2014

Mama85

Ms.Sunshine skriver:

Jeg kan desværre ikke sætte billeder ind fra min iPad, men min datter havde en hvid burberrykjole på med terner på kraven og hvide mamelukker  også lige en matchede bøllehat  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.