Hvad vil han ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej alle..

Jeg ved ikke om det er den rigtige tråd, men har brug for lidt råd/meninger..

Jeg har set en fyr i et par måneder nu, og egentlig var meningen fra start bare at vi hyggede os sammen, og mere var der ikke i det..

Ingen måtte vide noget da han er kammerat med min søns far, så det har været meget skjult .. Indtil nu..

Vi har aldrig set hinanden offentligt, altså vi har selvfølgelig sagt hej når vi har mødt hinanden men det er også det..

Nu er han så begyndt at inviterer mig med når han skal noget med hans kammerater og deres kærester og en masse andre ting. Han skriver flere gange om dagen, og han virker ikke til at tingene behøver være så hemmelige mere..

Nu står jeg så og er i tvivl om, om han egentlig vil være end bare "hygge"..

Hvad tænker i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Loan

Spørg ham, det den eneste måde du finder ud af hvad han ønsker for jeres forhold.

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Spørg ham, det den eneste måde du finder ud af hvad han ønsker for jeres forhold.

Jeg er bare sådan en tøs når det kommer til sådan noget.. Havde jeg vist præcis hvad han ville havde jeg ikke haft noget problem med at snakke med ham om det.. Men usikkerheden gør at jeg ikke rigtig tør

Anmeld

17. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle..

Jeg ved ikke om det er den rigtige tråd, men har brug for lidt råd/meninger..

Jeg har set en fyr i et par måneder nu, og egentlig var meningen fra start bare at vi hyggede os sammen, og mere var der ikke i det..

Ingen måtte vide noget da han er kammerat med min søns far, så det har været meget skjult .. Indtil nu..

Vi har aldrig set hinanden offentligt, altså vi har selvfølgelig sagt hej når vi har mødt hinanden men det er også det..

Nu er han så begyndt at inviterer mig med når han skal noget med hans kammerater og deres kærester og en masse andre ting. Han skriver flere gange om dagen, og han virker ikke til at tingene behøver være så hemmelige mere..

Nu står jeg så og er i tvivl om, om han egentlig vil være end bare "hygge"..

Hvad tænker i ?

Spørg ham hvordan han vil præcentere dig foran vennerne og deres kærester, så kan du jo se hvad han tænker. 
eller hvorfor har lige pludselig invitere dig til at møde dem.. 

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Spørg ham hvordan han vil præcentere dig foran vennerne og deres kærester, så kan du jo se hvad han tænker. 
eller hvorfor har lige pludselig invitere dig til at møde dem.. 

Tak, det var egentlig en god idé Så er jeg også fri for at tage "snakken".. Men en del af hans venner og deres kærester kender jeg også, så tænker også det ville være underligt at tage med

Anmeld

17. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak, det var egentlig en god idé Så er jeg også fri for at tage "snakken".. Men en del af hans venner og deres kærester kender jeg også, så tænker også det ville være underligt at tage med

Selv tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.