Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skulle overflytte vores søn fra dp til vs. Men har fortrudt nu. Da det heller ikke kan lade sig gøre da vi først har fået plads fra når jeg er startet i skole og hvis min kæreste tager fri er den selv betalt. Og det kan vi bare ikke få t at hænge sammen Så kan vi få annulleret den selvom vi egentlig har fået plads
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnjaM skriver: Du må ringe til pladsanvisningen i din kommune i morgen. Er det indkøringen du mener at din kæreste skal have fri til? Bare lige for at forstå
Du må ringe til pladsanvisningen i din kommune i morgen. Er det indkøringen du mener at din kæreste skal have fri til? Bare lige for at forstå
Anonym skriver: Ja det er det
Ja det er det
AnjaM skriver: Ok Er der mulighed for at dit barn kan starte tidligere i DP - ved du det? Altså inden du starter i skole. For ellers tænker jeg at I jo er lige vidt Håbet det løser sig for jer.
Ok Er der mulighed for at dit barn kan starte tidligere i DP - ved du det? Altså inden du starter i skole. For ellers tænker jeg at I jo er lige vidt Håbet det løser sig for jer.
Anonym skriver: Vi har dagplejeplads. Har vi haft fra maj.
Vi har dagplejeplads. Har vi haft fra maj.
AnjaM skriver: Beklager, det havde jeg ikke lige kunne læse ud af dit første indlæg
Beklager, det havde jeg ikke lige kunne læse ud af dit første indlæg
Anonym skriver: Vi skulle overflytte vores søn fra dp til vs. Men har fortrudt nu. Da det heller ikke kan lade sig gøre da vi først har fået plads fra når jeg er startet i skole og hvis min kæreste tager fri er den selv betalt. Og det kan vi bare ikke få t at hænge sammen Så kan vi få annulleret den selvom vi egentlig har fået plads
Måske kan du gøre det her
https://digitalpladsanvisning.borgerservice.dk/Default.aspx?k=630&p=borgerdk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128