svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2009

SaNiNa

Ja nu skal jeg altså ud at bade med Nicklas...

Så mit spørgsmål er om han bare skal have sådan en badeble på eller om han osse skal have andet på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

RumlesMor

Vil mene at en badeble er fint... Sådan har vi gjort, nu hvor min pige er næsten 3, ønsker hun dog også at have badedragt på...

Anmeld

16. august 2009

Misjelle

Sanne og Nicklas skriver:

Ja nu skal jeg altså ud at bade med Nicklas...

Så mit spørgsmål er om han bare skal have sådan en badeble på eller om han osse skal have andet på.

Vi bruger bare de der Huggies badebleer herhjemme

Anmeld

16. august 2009

Nanna1985

En badeble er ganske fiiint

Anmeld

16. august 2009

A.

her i kolding skal man har badeblee og så svømmer bukser også..tjek på svømmehallens hjemmeside for det r faktisk i alle svømmehaller med folk overholder det ikke

Anmeld

16. august 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Vi bruger bare de der Huggies badebleer herhjemme

samme her 

Anmeld

16. august 2009

NaFe

Er selv livredder og arb i en svømmehal når jeg ik lige er på barsel. I vores svømmehal skal de bare have badeblee på.....nu ved jeg ik vor gammel dit barn er, men vil sige a under de 6 mdr så det en god ide a bruge de der fra huggies også, da badebleen tit er lidt for stor til de helt små.....

Anmeld

16. august 2009

Vinker

Badebleerne fra Huggies er super gode. Dog har jeg altid selv brugt badeshorts med ble i til Niklas Emil.

God fornøjelse i svømmehallen - Der er ikke noget som at se de smås saglige øjne når de kommer i vandet. Dog kan de første gange godt være lidt med blandede føleleser fordi det hele er så nyt.

Anmeld

17. august 2009

SaNiNa

Tak piger må ud og have de der Huggies... For i morgen aften går det løs så skal nicklas i badeland, med mor, far, moster, mosters kæreste og mormor vi håber osse på at kunne lokken morfar med.

Iiih hvor jeg bare glæder mig helt vildt

Anmeld

17. august 2009

Becks

Sanne og Nicklas skriver:

Tak piger må ud og have de der Huggies... For i morgen aften går det løs så skal nicklas i badeland, med mor, far, moster, mosters kæreste og mormor vi håber osse på at kunne lokken morfar med.

Iiih hvor jeg bare glæder mig helt vildt

Ih hvor lyder det hyggeligt...
Rigtig god fornoejelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.