Barnevogn el. Klapvogn HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
2 synes godt om
16. juli 2014

Anonym trådstarter

Vi skal på kør selv ferie på lørdag og jeg er helt vildt i tvivl om, om vi skal tage barnevogn eller klapvogn med. Barnevognen er god fordi vores søn er vant til den og lægger sig med det samme. Til gengæld gider han bare ikke sidde i den ret længe hvis vi skal på tur, og det kan virkeligt godt blive hårdt at bære ham rundt en hel ferie. Til gengæld har vi lige købt klapvogn, og han elsker at komme på tur i den fordi han kan se en masse. Men til gengæld har han aldrig prøvet at sove i klapvognen. Men den har en fin sove funktion hvor han kan ligge godt. Desuden fylder klapvognen heller ikke så meget i bilen.
Det skal lige siges at han er 16 mdr.
Hvad ville i tage med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Klapvogn. 

Anmeld

16. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Vi skal på kør selv ferie på lørdag og jeg er helt vildt i tvivl om, om vi skal tage barnevogn eller klapvogn med. Barnevognen er god fordi vores søn er vant til den og lægger sig med det samme. Til gengæld gider han bare ikke sidde i den ret længe hvis vi skal på tur, og det kan virkeligt godt blive hårdt at bære ham rundt en hel ferie. Til gengæld har vi lige købt klapvogn, og han elsker at komme på tur i den fordi han kan se en masse. Men til gengæld har han aldrig prøvet at sove i klapvognen. Men den har en fin sove funktion hvor han kan ligge godt. Desuden fylder klapvognen heller ikke så meget i bilen.
Hvad ville i tage med??

Klapvogn. Han skal nok finde ud af at sove i den også. Ellers prøv den af inden

Anmeld

16. juli 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hvad ville i tage med??

Helt klart klapvogn.

VI har lige været på ferie og den yngste er 6 mdr. jeg var meget i tvivl om hvad vi skulle tage med men endte med klapvogn og jeg fortrød ikke på noget tidspunkt.

Så med tanke på jeres er det ældre så skal han nok finde ud af at lægge sig til at sove i klapvognen omend det måske vil tage lidt tid de første par gange..

Anmeld

16. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvad ville i tage med??

Klapvogn.

Hvis han er træt nok, skal han nok falde i søvn.  

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes faktisk i har fuldstændig ret. Hældte måske også selv mest til klapvognen, og hvis han er træt nok skal han jo nok lægge sig til at sove. Tak for jeres svar

Anmeld

16. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Klapvogn

Og så kan det værre han falder i søvn mens i går rundt og så er det bare at ligge den ned helt uden at skulle vække ham 

Anmeld

16. juli 2014

Goggelogge

Vi har lige været i sommerhus, og der havde vi klapvogn med.. Lagde bare hendes barnevogns madras i klapvognen og flyttede barnevogns selen med.. I vores teutonia vogn er der kroge som i barnevognen til selen, så hun sov fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.