Utålmodig og spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
6 svar
3 synes godt om
16. juli 2014

Familie

Kan slet ikke vente til i morgen, mine tanker er ikke til at holde i ro. Forhåbentligt så bliver min menstruation væk og jeg kan stå med en positiv G-test i morgen 

D. 30/6 havde jeg en positiv ÆL-test og har været utålmodig den sidste uge til to. 

Har ikke testet for ÆL før, så kan derfor ikke med sikkerhed vide hvor lang tid der går fra jeg får ÆL til min mens burde komme.

Nå ville egentligt ikke så meget med mit indslag, har bare brug for at komme ud med min tålmodighed, da ventetiden følelses alt for lang 

Det bedste held og lykke til jer alle! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

esioul

Familie skriver:

Kan slet ikke vente til i morgen, mine tanker er ikke til at holde i ro. Forhåbentligt så bliver min menstruation væk og jeg kan stå med en positiv G-test i morgen 

D. 30/6 havde jeg en positiv ÆL-test og har været utålmodig den sidste uge til to. 

Har ikke testet for ÆL før, så kan derfor ikke med sikkerhed vide hvor lang tid der går fra jeg får ÆL til min mens burde komme.

Nå ville egentligt ikke så meget med mit indslag, har bare brug for at komme ud med min tålmodighed, da ventetiden følelses alt for lang 

Det bedste held og lykke til jer alle! 

Der går 14 dage ca., så du vil sagtens kunne teste nu 

Anmeld

16. juli 2014

Familie

esioul skriver:

Der går 14 dage ca., så du vil sagtens kunne teste nu 

Ja der er gået 16 dage efter ÆL nu, det er også derfor det er alt for spændende 

Manden skal lige være her, så vi kan teste. Derfor venter vi til i morgen. Indtil nu har mine cyklusser lagt på først 32 dage og sidst på 26 dage. Nu er jeg på dag 29 efter sidste mens første dag. 

Anmeld

16. juli 2014

lrc

Familie skriver:

Ja der er gået 16 dage efter ÆL nu, det er også derfor det er alt for spændende 

Manden skal lige være her, så vi kan teste. Derfor venter vi til i morgen. Indtil nu har mine cyklusser lagt på først 32 dage og sidst på 26 dage. Nu er jeg på dag 29 efter sidste mens første dag. 

så venter vi spændt på en update i morgen og krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

16. juli 2014

Familie

lrc skriver:

så venter vi spændt på en update i morgen og krydser alt hvad jeg kan

Mange tak, nu satser jeg på at den viser noget godt 

Herhjemme håber vi også det bedste vi kan  

Anmeld

17. juli 2014

Familie

Så fik jeg testet negativt til morgen og 2 timer senere kom min menstruation.

Nu må jeg bare håbe på en bedre cyklus denne gang.

Held og lykke til jer andre 

Anmeld

17. juli 2014

lrc

Familie skriver:

Så fik jeg testet negativt til morgen og 2 timer senere kom min menstruation.

Nu må jeg bare håbe på en bedre cyklus denne gang.

Held og lykke til jer andre 

øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.