hvordan er jeres deleordning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvordan er jeres deleordning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.193 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg sad på facebook og så lidt på den side der hedder "Stop statsovergreb på fædre og deres børn" og så at der går en diskussion om hvorvidt det er mændende, kvinderne eller begge der bliver hørt mest i Statsforvaltningen...

Det fik mig til at blive nysgerrig, hvordan er situationen herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

lycly

Ms.Sunshine skriver:

Jeg sad på facebook og så lidt på den side der hedder "Stop statsovergreb på fædre og deres børn" og så at der går en diskussion om hvorvidt det er mændende, kvinderne eller begge der bliver hørt mest i Statsforvaltningen...

Vi har en 7/7 ordning og hun har adresse hos mig. Det fungerer super godt og vi har aldrig været i statsforvaltningen

Anmeld

16. juli 2014

Mamalou

Min søn er hos sin far fra fredag til mandag i den ene uge, og fra torsdag til fredag i den modsatte uge. Vi har selv fundet på den løsning og kan ikke være anderledes pga. fars arbejde. Ofte har de set hinanden mere end det fastlagte samvær.

Anmeld

16. juli 2014

SussieThyssen

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har stemt andet.

Mine børn har altid boet hos mig, men var hos deres fædre når de passede ind.
Faste aftaler havde vi ikke...men for den ældste vedkommende, så så hun mere sin farmor end sin far, og ville han så se hende tog han ned til sin mor.
Siden så blev det mest, når der ikke var flere undskyldninger, fordi hun ikke brød sig om sin far.

De to mindste så deres far når de ville og han kunne.
I prerioder var det hver anden eller hver 3. weekend alt efter hans arbejde..men kunne også gode være i en lille uges tid ad gangen hvis han havde friuge osv.
Vi boede ikke ret langt fra hinanden.
Med ham fungerede det altid fint.

Min mening er, at børn skal have base et sted og så være kortere tid ad gangen i det andet hjem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juli 2014

Tip!

Min søn bor hos mig og ser ikke hans far  

Anmeld

16. juli 2014

betski

Ms.Sunshine skriver:

Hun bor hos mig og ser far en weekend om måneden. Hendes eget ønske.

Anmeld

16. juli 2014

LinLin

David blev delebarn da han var 15 mdr - han bliver snart 8 år...

Fra starten havde han adresse hos mig og så hveranden weekend plus en hverdag i modsatte uge var han hos sin far. Senere blev det fast hver onsdag.
Vi boede med 200 m afstand indtil for tre år siden hvor vi flyttede. Siden da har det pga afstand kun været weekend-samvær hveranden uge.

Indtil han startede i skole for to år siden var det så som regel "forlængede" weekender

Nu hvor han så går i skole får far eller farmor & farfar tilbuddet om at have ham ekstra meget i skoleferierne

Anmeld

16. juli 2014

FruK

LuLy skriver:

Vi har en 7/7 ordning og hun har adresse hos mig. Det fungerer super godt og vi har aldrig været i statsforvaltningen

Nøjagtig det samme her. 

Anmeld

26. juli 2014

Mettefpigen

Her er der intet fast, han er ved hans far genganger 2 dage om ugen andre gang er det 2 dage hver anden uge... når faren får hans vagtplan bli'r den kigget igennem også må jeg lægge den deleordning for 4 uger af gangen...
Her var det faren der blev hørt på amtet, ikke mig...

Anmeld

8. august 2014

kesuh

7/7 her og med bopæl hos sin mor

Vi har aldrig været i sfv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.