Fanger i jeres ægløsning hver måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juli 2014

HKMK86

Hei piger...

Kan i teste positiv for ægløsning hver måned? 

Jeg har de sidste 6 mdr. (siden pillestop) haft en ganske stabil cyklus på 33-34 dage med ægløsning 14 dage før mens, og har altid kunne teste positivt for det.. Men denne måned har jeg ikke kunne fange den?

Jeg ved ikke, om ægløsning har været der, eller min cyklus pludselig er meget længere... lidt æv... 

Men hvad med jer andre? Fanger i den hver måned? 

Eller er der måneder, hvor den svipser og i alligevel får jeres mens til tiden? Eller blir gravide trods manglende "dokumentation" af ægløsning?

Det undrer mig bare, hvis den pludselig sku blive ustabil min cyklus... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Troldemommi

HKMK86 skriver:

Hei piger...

Kan i teste positiv for ægløsning hver måned? 

Jeg har de sidste 6 mdr. (siden pillestop) haft en ganske stabil cyklus på 33-34 dage med ægløsning 14 dage før mens, og har altid kunne teste positivt for det.. Men denne måned har jeg ikke kunne fange den?

Jeg ved ikke, om ægløsning har været der, eller min cyklus pludselig er meget længere... lidt æv... 

Men hvad med jer andre? Fanger i den hver måned? 

Eller er der måneder, hvor den svipser og i alligevel får jeres mens til tiden? Eller blir gravide trods manglende "dokumentation" af ægløsning?

Det undrer mig bare, hvis den pludselig sku blive ustabil min cyklus... 

Jeg har aldrig fundet ud af hvornår jeg har ægløsning mine unger er ligesom kommet pga tilfældighedernes spil men der gik alligevel kun 4 og 1 måned før der var gevinst

Held og lykke med projekt ægløsning og pb

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.