Up date på negativ 3+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Har du taget en siden? Hvilke symptomer havde du siden du valgte at teste 3+4? Er lidt nysgerrig testede selv 3+5 helt negativ, men måske er der håb

Ca en uge efter befrugtningstidspunktet følte jeg, at vi havde haft held. Det "trak" inde i maven og jeg blev (og er stadig) meget oppustet. Da jeg så læste et sted, at 95 pct ville kunne teste positivt 3+4 skulle jeg lige prøve. Men det var altså først 4+2 at jeg kunne fremvise en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Mulle0802

Okay, og den har udviklet sig siden? Jeg venter lidt endnu med at teste, har testdag mandag men tror jeg venter til lørdag. Var oppustet og ømme vorte men ikke mere, nu ondt ved ribben og jag ved skambenet. Håber også jeg er heldig 

Anmeld

19. juli 2014

M (:

Anonym skriver:

Ca en uge efter befrugtningstidspunktet følte jeg, at vi havde haft held. Det "trak" inde i maven og jeg blev (og er stadig) meget oppustet. Da jeg så læste et sted, at 95 pct ville kunne teste positivt 3+4 skulle jeg lige prøve. Men det var altså først 4+2 at jeg kunne fremvise en positiv test

Min første test 3+4 var også negativ men min anden test 4+2 var bragede positiv! (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.