Klump i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

Anonym trådstarter

mch skriver:

Jeg har en gang prøvet hvor jeg havde haft halsbetændelse og selvom jeg var færdig med at tage medicinen og følte mig rask, føltes det stadig som om der sad noget og blokerede for at jeg kunne synke ordentligt og hver gang jeg forsøgte at synge med på en sang så blokerede det fuldstændig så jeg mistede stemmen, jeg blev meget nervøs for det og overvejede meget at gå til lægen men ca. 1,5 måned fik jeg pludselig om morgnen 39,7 i feber og havde det resten af dagen og næste dag følte jeg mig helt rask og klumpen fra halsen var væk, så nogle gange kan det også bare være sygdom du ikke er kommet ordentligt af med

Er rigtig glad for jeg ikke er den eneste der har oplevet den følelse, fordi hold da op man bliver nervøs. Jeg er lidt forkølet og håber bare det er noget virus eller psykisk. Det bliver også kun værre når jeg tænker på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Anonym trådstarter

Vil lige give en lille opdate på min "klump i halsen".

I morgen har jeg en tid hos en øre, næse- halslæge. Men min klump i halsen er nærmest forsvundet. I går og i dag har jeg mærket meget LIDT. Samt er min lymfeknude på halsen faldene. Nu er den så bare blevet øm, fordi jeg har trykket så meget på den. Så nu er jeg næsten sikker på det var en virus eller for meget mavesyre. Det er rart at have fundet ro efter 3 uger med kæmpe frygt!

Vh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.