Børnevenlig hotel nær eller i Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. juli 2014

Mor1986

Vi kom fra ferie center ideen. I stedet har min mand spurgt om vi ikke i stedet skal tage over og se Tivolis jule udstilling. Vil jeg vildt gerne.

vi er to voksne og 1 barn på 2 1/2 til den tid. Kan i anbefale nogle steder at bo? Det er fra en fredag ril søndag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Noahmor

Mor1986 skriver:

Vi kom fra ferie center ideen. I stedet har min mand spurgt om vi ikke i stedet skal tage over og se Tivolis jule udstilling. Vil jeg vildt gerne.

vi er to voksne og 1 barn på 2 1/2 til den tid. Kan i anbefale nogle steder at bo? Det er fra en fredag ril søndag 

Adina apartment hotel. Er hotellejligheder, så der er bedre plads end på et almindeligt hotelværelse og så kan I selv lave mad.

var der for nogle år siden og har lige været på deres søsterhotel i Hamburg. 

Anmeld

15. juli 2014

Studerendemor

Mor1986 skriver:

Vi overnattede på Danhostel på H.C. Andersens Boulevard, der er i gå afstand til Tivoli. Det var udemærket, ikke ret dyrt, og rigtig rart at kunne gå hjem på kort tid.

Anmeld

15. juli 2014

Mor1986

Noahmor skriver:

Adina apartment hotel. Er hotellejligheder, så der er bedre plads end på et almindeligt hotelværelse og så kan I selv lave mad.

Det vil jeg da lige tjekke ud

Anmeld

15. juli 2014

Mor1986

Mor i Aarhus skriver:

Vi overnattede på Danhostel på H.C. Andersens Boulevard, der er i gå afstand til Tivoli. Det var udemærket, ikke ret dyrt, og rigtig rart at kunne gå hjem på kort tid.

Har en mand der helst ikke vil kører inde i København 

Anmeld

15. juli 2014

Mor1986

Noahmor skriver:

De var booket alle weekender i december

Anmeld

15. juli 2014

Noahmor

Mor1986 skriver:

De var booket alle weekender i december

Det var hurtigt. 

Anmeld

15. juli 2014

Mor1986

Noahmor skriver:

Det var hurtigt. 

Ja det synes jeg også. Troede vi var ude i god tid men vist ikke lige tilfældet

Anmeld

16. juli 2014

3rollinger

Hvad med DGI Byen  http://www.dgi-byen.dk/

Saa kan I ogsaa svoemme og det ligger taet paa Tivoli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.