Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fam. Madsen skriver:Nu bor jeg tæt på randers så derfor køber jeg rigtig meget tøj i en butik i randers som hedder spotkids de har rigtig meget billigt tøj, jeg giver kun 30kr per. del max 50kr per. del. og det synes jeg er billigt... det er rigtig godt tøj.... de køre med mærket pettibom. kan faktis ikke lige huske hvad de andre mærker hedder der fra.... handler der ellers rigtig meget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:hvor ligger den henne?
Fam. Madsen skriver:Nede ved siden af ønskebørn mener den hedder kirkegade, gaden den ligger på...
Caroline86 skriver:det må jeg hellere lige undersøge tak!
Majastina skriver:Ja jeg ved godt at det er tidligt, men jeg tænkte på om I har nogle gode råd til, hvor man kan købe babytøj, og gerne lidt billigt (er jo på su). Hvis i har nogle gode forslag, så hører jeg dem meget gerne
Ja jeg ved godt at det er tidligt, men jeg tænkte på om I har nogle gode råd til, hvor man kan købe babytøj, og gerne lidt billigt (er jo på su). Hvis i har nogle gode forslag, så hører jeg dem meget gerne
Mandal skriver:vi har købt der hvor der har været tilbud.. så der er både blevet købt i HM, bilka, føtex og kvickly..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128