Forskellige fribilletter til Legoland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
7 svar
2 synes godt om
15. juli 2014

Kindfed

Jeg har aldrig været i Legoland før, men skal afsted torsdag og jeg har tre forskellige slags fribilletter (to til voksne fra Kolleggs pakker, en til et barn fra et Happy Meal og en anden til et barn fra Skolemælk.dk). Må de bruges på samme tid?
Det går jeg sådan set ud fra, men der står jo egentlig på hver af dem, at de ikke kan kombineres med andre rabatter..

Og i øvrigt, gode råd og tips modtages gerne. Forventer et kæmpe menneskemylder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

LinLin

Altså det kommer jo an på hvad der står på dem de børnebilletter jeg har set i år skal man ikke betale fuld pris for voksne for at bruge!

vi var afsted to gange i maj for 198 kr pr gang - 2 voksne og 2 børn

Anmeld

15. juli 2014

Karina84

Vi skal ogsaa snart afsted og vi har ogsaa den der voksenbillet og en børnebillet fra mc. d...

Som jeg læser dem gælder børnebilletten kun sammen med en betalende voksen og voksenbillet kan ikke kombineres med andre rabatter, det kan den anden heller ikke...

Saa det er lidt enten eller, eller ogsaa skal i splitte jer op, der er jo ingen der siger at i ikke kan betale hver for sig 

Anmeld

15. juli 2014

LinLin

Karina84 skriver:

Vi skal ogsaa snart afsted og vi har ogsaa den der voksenbillet og en børnebillet fra mc. d...

Som jeg læser dem gælder børnebilletten kun sammen med en betalende voksen og voksenbillet kan ikke kombineres med andre rabatter, det kan den anden heller ikke...

Saa det er lidt enten eller, eller ogsaa skal i splitte jer op, der er jo ingen der siger at i ikke kan betale hver for sig 

BR clubkort giver gratis adgang for barn op til 12 år!der er ikke noget med fuldt betalende voksen...

http://www.br.dk/club-br/tilbud-fra-vores-partnere /legoland

Anmeld

15. juli 2014

Karina84

LinLin skriver:

BR clubkort giver gratis adgang for barn op til 12 år!der er ikke noget med fuldt betalende voksen...

http://www.br.dk/club-br/tilbud-fra-vores-partnere /legoland

Nej, men der står at den ikke kan kombineres med andre rabatter.

Anmeld

15. juli 2014

LinLin

Karina84 skriver:

Nej, men der står at den ikke kan kombineres med andre rabatter.

Og hvad står der på den til en voksen??
Man "kombinerer" jo heller ikke noget med den de må bare gå gratis ind - også helt alene...

Vi havde sådan en brochure med indgang for 99kr for op til 6 pers... Og så kom begge drenge gratis ind på en billet fra lego-bladet! (Det der man tager i fx BR!)

Anmeld

15. juli 2014

Karina84

LinLin skriver:

Og hvad står der på den til en voksen??
Man "kombinerer" jo heller ikke noget med den de må bare gå gratis ind - også helt alene...

Vi havde sådan en brochure med indgang for 99kr for op til 6 pers... Og så kom begge drenge gratis ind på en billet fra lego-bladet! (Det der man tager i fx BR!)

Jeg mener der står at den kun gælder sammen med et betalende barn og ikke kan kombineres... Hehe men den fortolkning kan jeg godt li' ellers

Mener heller ikke der var så mange krav eller regler på dem til 99kr. Så det er sikkert helt rigtigt som i har brugt dem.

Anmeld

18. juli 2014

Kindfed

Tak for alle svar! Det kom så også helt af sig selv, da jeg fik billetterne fra Kellogs, for der stod jo klart og tydeligt, at man skulle købe en børnebillet til fuld pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.