Sex hvor meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2014

HKMK86

SussieThyssen skriver:

Et gammelt husråd har altid været hver anden dag.

Og vil man have en pige er chancen størst ved hver 3. til 4. dag.
Hvis man vil have en dreng hver 1. til 2. dag.

Kærligst
Sussie

Men virker det Sussie..?

Og mon sandsynligheden er lige så stor for graviditet, hvis man "kun" gør det hver 3.-4. dag? 

Vi er selv igang med pb og jeg tænker os lidt over, hvor ofte det mon er bedst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Frk_Louise

Tænkte på om det er bedst at dyrke sex hver dag eller hver anden dag omkring æl?

tænkte mere på kvaliteten at sæd!!!

Jeg regnede mig ikke frem til æl og testede heller ikke for det... 

Vi forsøgte os bare med en enkelt gang hver anden dag (nogle gange hver dag ) i et par måneder og så lykkedes det til sidst  

men har også hørt, at hver anden dag skulle være bedst.

Anmeld

15. juli 2014

SussieThyssen

HKMK86 skriver:

Men virker det Sussie..?

Og mon sandsynligheden er lige så stor for graviditet, hvis man "kun" gør det hver 3.-4. dag? 

Vi er selv igang med pb og jeg tænker os lidt over, hvor ofte det mon er bedst  

Tjaaa...virker...der bliver jo født børn hver eneste dag...så et eller andet sted må det da virke

Anmeld

15. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er fuldstændig lige meget om det er hver dag eller hver 2-3.dag,at det i mange år har heddet hver 2.dag,er kun fordi langt de fleste mennekser ikke har hverken tid eller lyst til sex hver dag,og idet sæden kan holde sig i æggelederen i 2-3 dage,kan man godt nøjes med hver 2.dag,så rådet om hver 2.dag er ikke for at sædkvaliteten er bedst,men for ikke at stresse folk.

Sæden bliver kun bedre nu hyppigere manden har udløsning.

Anmeld

15. juli 2014

Lrm

Mor_til_3_unger skriver:

Det er fuldstændig lige meget om det er hver dag eller hver 2-3.dag,at det i mange år har heddet hver 2.dag,er kun fordi langt de fleste mennekser ikke har hverken tid eller lyst til sex hver dag,og idet sæden kan holde sig i æggelederen i 2-3 dage,kan man godt nøjes med hver 2.dag,så rådet om hver 2.dag er ikke for at sædkvaliteten er bedst,men for ikke at stresse folk.

Sæden bliver kun bedre nu hyppigere manden har udløsning.

Det er også det jeg har læst mig til nu 

tak få rådene!! Dejligt med tøzer der kan hjælpe

Anmeld

15. juli 2014

MsDane

Lrm skriver:

Tænkte på om det er bedst at dyrke sex hver dag eller hver anden dag omkring æl?

De kloge siger hveranden dag, men de to gange jeg har været gravid har vi sexet 7 dage i træk lige omkring ægløsning

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Lrm skriver:

Ift. Kvaliteten af sæd, er det bedst hver anden dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.