Lang tid til testdag - Ondt i lænd og underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
3 synes godt om
14. juli 2014

Mulle0802

Hej Allesamen,

Uhh ventetiden på testdagen er lang (den 21. juli) I dag (dag 22) har jeg ondt i underlivet/lænden samt ømme brystvorter (havde jeg også i går)

Har en god fornemmelse fordi vi har sexet meget omkring æl. Men tør ikke at håbe på en positiv test, grundet tidligere skuffelser, men ved at dette er det bedste forsøg siden vi begyndte PB i februar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Bak

Trinze86 skriver:

Hej Allesamen,

Uhh ventetiden på testdagen er lang (den 21. juli) I dag (dag 22) har jeg ondt i underlivet/lænden samt ømme brystvorter (havde jeg også i går)

Har en god fornemmelse fordi vi har sexet meget omkring æl. Men tør ikke at håbe på en positiv test, grundet tidligere skuffelser, men ved at dette er det bedste forsøg siden vi begyndte PB i februar.

for dig spændende!

Anmeld

14. juli 2014

hygsomme

Jeg krydser også finger
Jeg har testdag den 22 jeg har også ondt i lænden. Jeg har haft niv og jag i mit underliv siden æl, og det begynder at føles som mens lignende smerter

Anmeld

14. juli 2014

Mulle0802

Tak for jeres krydsede fingre. 

Jeg krydser også for dig hygsomme

Anmeld

18. juli 2014

Mulle0802

Kunne ikke vente, så har testet i dag dag 26, selvfølgelig negativ. Jeg har heller ikke haft ondt i underlivet og lænden siden dag 22, kun været meget oppustet så det er nok mens der er på vej. Har I hvertfald mistet håbet om en positiv test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.