Dele værelse, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2014

Lukas&Liam<3

Hvornår skal vi tage kampen op for at de kan dele værelse? De er snart 1,5 år og 5 måneder og lillebror bliver vækket af fars alarm, hver morgen! Ville rigtig gerne at de kunne dele værelse nu, men lige for tiden bliver lillebror vugget i søvn i vores arme og er lidt svær at få til at sove.

Det virker bare så uoverskueligt
Men 4.45 er virkelig tidligt at stå op om morgenen med Liam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Lunae

Lukas&Liam<3 skriver:

Hvornår skal vi tage kampen op for at de kan dele værelse? De er snart 1,5 år og 5 måneder og lillebror bliver vækket af fars alarm, hver morgen! Ville rigtig gerne at de kunne dele værelse nu, men lige for tiden bliver lillebror vugget i søvn i vores arme og er lidt svær at få til at sove.

Herhjemme deler vores børn værelse. A kom ind til C, da han var 5 mdr. Det fungerer bare SÅ fint!

Jeg ville forsøge mig nu, hvis jeg var jer

Anmeld

14. juli 2014

Lukas&Liam<3

Lunae skriver:

Herhjemme deler vores børn værelse. A kom ind til C, da han var 5 mdr. Det fungerer bare SÅ fint!

Jeg ville forsøge mig nu, hvis jeg var jer

Men hvad når de ikke bliver puttet samtidig eller vågner samtidig?

Hvor længe gik der før de ikke vækkede hinanden længere?

Anmeld

14. juli 2014

Lukas&Liam<3

Ingen med gode råd?

Anmeld

14. juli 2014

modesty

Lukas&Liam<3 skriver:

Hvis det ikke kan lade sig gøre at få en god rytme med begge børn på samme værelse, ville jeg sende manden ind på sofaen indtil det bliver muligt.

Anmeld

18. juli 2014

Lunae

Lukas&Liam<3 skriver:

Men hvad når de ikke bliver puttet samtidig eller vågner samtidig?

Hvor længe gik der før de ikke vækkede hinanden længere?

De har faktisk aldrig rigtig vækket hinanden Jow om morgenen, men for det meste er det vores ældste der vågner først og så lister hun bare ind til os!
De fleste dage putter vi dem samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.