hvilken online backup ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2014

isabellasmor

vi har pt yousee online backup på vores computer (windows 8) til billeder og videoer. men vi har nu modtaget brev om at de lukker for det pr 1. august og derfra ikke kan tilbyde online backup til deres kunder mere..... 

så nu skal vi altså ha fundet noget andet, hvad har i ? vi har haft ved comX før, det hed noget med bullguard tror jeg, og det var vi egentlig okay tilfredse med og fik også brug for det 1 gang da computeren gik død. vi overvejer derfor at tage det ved dem igen, men vil lige hører erfaringer inden ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

esioul

isabellasmor skriver:

vi har pt yousee online backup på vores computer (windows 8) til billeder og videoer. men vi har nu modtaget brev om at de lukker for det pr 1. august og derfra ikke kan tilbyde online backup til deres kunder mere..... 

så nu skal vi altså ha fundet noget andet, hvad har i ? vi har haft ved comX før, det hed noget med bullguard tror jeg, og det var vi egentlig okay tilfredse med og fik også brug for det 1 gang da computeren gik død. vi overvejer derfor at tage det ved dem igen, men vil lige hører erfaringer inden ? 

Jeg har onedrive.

Det er jeg ret glad for, da min harddisk stod af for en uge siden

Anmeld

13. juli 2014

isabellasmor

esioul skriver:

Jeg har onedrive.

hvad koster det og hvordan fungere det? 

Anmeld

13. juli 2014

isabellasmor

esioul skriver:

Jeg har onedrive.

nu har jeg installeret det og overført, men det er kun få af mapperne og billederne jeg kan åbne fra fx min tlf ... 

Anmeld

13. juli 2014

esioul

isabellasmor skriver:

nu har jeg installeret det og overført, men det er kun få af mapperne og billederne jeg kan åbne fra fx min tlf ... 

Det lyder underligt. :/

Ved desværre ikke lige hvad det kan skyldtes, men håber du finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.