Ondt over alt. Træt af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
9 svar
3 synes godt om
13. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her kommer et lille klynke indlæg, som jeg endelig ik vil så meget med, andet end at "brokke" mig lidt!!

Endnu en gang har jeg fået seriøst hold i ryggen. Jeg ka slet ik rette mig op, og næsten ik gå, hvilket jeg godt ved er noget af det der ellers hjælper bedst på det hele. 

Det er i hvert fald 5 gang i år, jeg endten har hold i ryggen eller nakken, og jeg har bare ik råd til at bruge flere 1000 kr på fys, massør osv hver mdr'er.

Jeg er så P.... Træt af at leve med mit L.... Piskesmæld, træt af at være sådan en der i perioder ik ka hjælpe til med ungerne og huset, træt af altid at ha ondt, og være træt, og til tider svære at være sammen med. Min dejlige kærste er bare fantastisk og har givet massage og hygget med ungerne i dag, men ih hvor får jeg bare dårlig samvitighed over det! 

Ih det blev lidt langt, men sku lige ud med det! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Anonymor1

Øv! Det lyder bestemt heller ikke særlig rart. Super frustrerende og det koster bare en formue! Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men min mor er massør og hun ville med glæde give dig en gang massage hvis det kunne hjælpe

god bedring ihvertfald!

Anmeld

13. juli 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja her kommer et lille klynke indlæg, som jeg endelig ik vil så meget med, andet end at "brokke" mig lidt!!

Endnu en gang har jeg fået seriøst hold i ryggen. Jeg ka slet ik rette mig op, og næsten ik gå, hvilket jeg godt ved er noget af det der ellers hjælper bedst på det hele. 

Det er i hvert fald 5 gang i år, jeg endten har hold i ryggen eller nakken, og jeg har bare ik råd til at bruge flere 1000 kr på fys, massør osv hver mdr'er.

Jeg er så P.... Træt af at leve med mit L.... Piskesmæld, træt af at være sådan en der i perioder ik ka hjælpe til med ungerne og huset, træt af altid at ha ondt, og være træt, og til tider svære at være sammen med. Min dejlige kærste er bare fantastisk og har givet massage og hygget med ungerne i dag, men ih hvor får jeg bare dårlig samvitighed over det! 

Ih det blev lidt langt, men sku lige ud med det! Vh stine

Ved ikke hvad jeg skal sige ud over 

Anmeld

13. juli 2014

SussieThyssen

*Trøste*
Ja det er ikke nemt at leve med kroniske smerter.
men...man må se at komme igennem det så godt man nu kan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. juli 2014

StineW79

OscarsMor skriver:

Øv! Det lyder bestemt heller ikke særlig rart. Super frustrerende og det koster bare en formue! Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men min mor er massør og hun ville med glæde give dig en gang massage hvis det kunne hjælpe

god bedring ihvertfald!

Super træls!! Bor i Herning, i Midtjylland. Vh stine

Anmeld

13. juli 2014

StineW79

MyLove E skriver:

Ved ikke hvad jeg skal sige ud over 

Trænger også lige til det i dag! X

Anmeld

13. juli 2014

StineW79

SussieThyssen skriver:

*Trøste*
Ja det er ikke nemt at leve med kroniske smerter.
men...man må se at komme igennem det så godt man nu kan.

Kærligst
Sussie

Takker!

Ja jeg lever med det hver dag, ( i 12 år) de fleste dage går det heldigvis rigtig fint, også er der lige dage som i dag, hvor jeg bare er ved at sprænge i luften over den S..... Spritbellist, der lige tog et rigtig skidt valgt, og ændrede mit liv på en lidt træls måde

Forresten dejligt at "se" dig herinde igen, føler at du har været væk længe! Vh stine

Anmeld

17. juli 2014

SussieThyssen

StineW79 skriver:

Takker!

Ja jeg lever med det hver dag, ( i 12 år) de fleste dage går det heldigvis rigtig fint, også er der lige dage som i dag, hvor jeg bare er ved at sprænge i luften over den S..... Spritbellist, der lige tog et rigtig skidt valgt, og ændrede mit liv på en lidt træls måde

Forresten dejligt at "se" dig herinde igen, føler at du har været væk længe! Vh stine

Også dejligt at være tilbage..og ja det blev jo til hen ved et par år..men trængte til en pause.

Ja kender jo selv til det med kroniske smerter..det er så øv, men det er ok at sige piv.

Anmeld

17. juli 2014

StineW79

SussieThyssen skriver:

Også dejligt at være tilbage..og ja det blev jo til hen ved et par år..men trængte til en pause.

Ja kender jo selv til det med kroniske smerter..det er så øv, men det er ok at sige piv.

Gud er det alligevel så længe?? I hvert fald godt at ha dig tilbage!! 

Det er rigtig øv, især når det "går" ud over min lille familie, fordi der er ting man ik altid ka holde til. Vh stine

Anmeld

17. juli 2014

SussieThyssen

StineW79 skriver:

Gud er det alligevel så længe?? I hvert fald godt at ha dig tilbage!! 

Det er rigtig øv, især når det "går" ud over min lille familie, fordi der er ting man ik altid ka holde til. Vh stine

Åhhja.
Jeg hader også at måtte sige nej til børnebørnene, venner og alt det, når jeg har mine dårlige dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.