Ikke særlig lækkert, men har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.668 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. juli 2014

Anonym trådstarter

Hejsa damer

Dette indlæg er ikke for sarte sjæle!!!

Men jeg har fået nogle knopper mellem benene, næsten helt omme ved anus. Der er 7-8 stykker og ligner fuldstændig bumser, med noget hvidt man kan klemme ud. De er hammer ømme, også som bumser. Havde det også for en måneds tid siden, der gik de væk efter en uges tid.

Jeg har ikke haft sex med nogen i et par måneder nu, og inden det havde jeg fast kæreste i 2 år, så det kan ikke rigtig være noget sexuelt overført.

Jeg er smittet med herpes, men det er ikke det, da det mere er et sår der kommer, og det altid kommer det samme sted, og ikke der hvor bumserne er.

Nogen der har en ide om hvad det kan være, og hvordan jeg slipper af med det igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hejsa damer

Dette indlæg er ikke for sarte sjæle!!!

Men jeg har fået nogle knopper mellem benene, næsten helt omme ved anus. Der er 7-8 stykker og ligner fuldstændig bumser, med noget hvidt man kan klemme ud. De er hammer ømme, også som bumser. Havde det også for en måneds tid siden, der gik de væk efter en uges tid.

Jeg har ikke haft sex med nogen i et par måneder nu, og inden det havde jeg fast kæreste i 2 år, så det kan ikke rigtig være noget sexuelt overført.

Jeg er smittet med herpes, men det er ikke det, da det mere er et sår der kommer, og det altid kommer det samme sted, og ikke der hvor bumserne er.

Nogen der har en ide om hvad det kan være, og hvordan jeg slipper af med det igen???

Kan det være hårsække der danner små bumselignende knopper? Barberer du dig ved anus? Går du meget med gstring? Tænker at det er nogle ting der kan chinere ..

Anmeld

13. juli 2014

SussieThyssen

Det lyder som talgknopper..og det bedste du kan gøre er at lade dem være i fred.
Hold området rent og tørt.
Går der betændelse i så må du en tur til lægen. men hold nallerne fra dem, undtagen ved almindelig vask og renlighed.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kan det være hårsække der danner små bumselignende knopper? Barberer du dig ved anus? Går du meget med gstring? Tænker at det er nogle ting der kan chinere ..

Ingen af delene, men kan godt være det er fra hårsækkene, aner det ikke. Men irriterende er det da

Mange tak for dit svar

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det lyder som talgknopper..og det bedste du kan gøre er at lade dem være i fred.
Hold området rent og tørt.
Går der betændelse i så må du en tur til lægen. men hold nallerne fra dem, undtagen ved almindelig vask og renlighed.

Kærligst
Sussie

Det vil jeg prøve, og ingen pilleri mere

Mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.