Ny rejsende brug for hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2014

mpr

Min mand og jeg skal på en lille udenlands rejse her på onsdag og det er første gang vi skal ud og rejse for os selv og med fly, så vi ville egentlig gerne høre om andre har erfaringer med det der online tjek in? Og bording pass er det muligt at printe dem ud hjemme fra til begge rejser altså frem og tilbage? 

Evt. gode råd til nye folk på ferie markedet? Jeg føler slet ikke vi er klar og er så forvirret over alt det er en stor labyrint..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Lotus86

Hvilket selskab skal i rejse med? Når det er første gang i skal prøve det, så ville jeg ikke gøre det online, så ville jeg tjekke ind i lufthavnen og lade dem klare det for jer Rigtig god tur

Anmeld

13. juli 2014

mpr

Hvilket selskab skal i rejse med? Når det er første gang i skal prøve det, så ville jeg ikke gøre det online, så ville jeg tjekke ind i lufthavnen og lade dem klare det for jer Rigtig god tur

Ryanair og der står at hvis vi ikke gør det hjemme fra kommer der er højt gebyr på chek in 

Anmeld

13. juli 2014

IT-nørd

Ryanair og der står at hvis vi ikke gør det hjemme fra kommer der er højt gebyr på chek in 

Ryanair boardingkort SKAL printes ud og medbringes. Hvornår skal I retur? I kan tjekke ind begge veje da det er muligt helt op til 14 dage før (med betaling) eller 7 dage (gratis)

Anmeld

13. juli 2014

mpr

IT-nørd skriver:

Ryanair boardingkort SKAL printes ud og medbringes. Hvornår skal I retur? I kan tjekke ind begge veje da det er muligt helt op til 14 dage før (med betaling) eller 7 dage (gratis)

Ja det er også lidt det jeg har fået ud af det men kan ikke hitte ud af hvordan man gør.. Og hvor man finder fly nummeret som man skal skrive for at komme videre.. Men kan man udskrive dem gratis? Vi tager afsted onsdag aften og flyver hjem igen lørdag morgen. 

Anmeld

13. juli 2014

IT-nørd

mpr skriver:

Ja det er også lidt det jeg har fået ud af det men kan ikke hitte ud af hvordan man gør.. Og hvor man finder fly nummeret som man skal skrive for at komme videre.. Men kan man udskrive dem gratis? Vi tager afsted onsdag aften og flyver hjem igen lørdag morgen. 

I kan gøre det helt gratis begge veje, men det er lidt svært at forklare over nettet. 

Jeg finder lige et link

Anmeld

13. juli 2014

mpr

IT-nørd skriver:

I kan gøre det helt gratis begge veje, men det er lidt svært at forklare over nettet. 

Jeg finder lige et link

Super Det er bare vi har ikke mulighed for at printe eller gå på nettet derovre så skulle helst have de der bording pass med hjemme fra

Anmeld

13. juli 2014

IT-nørd

http://www.ryanair.com/da/need-to-know/online-checkin/

I behøver ikke at betale for at vælge pladser. Jeg har aldrig gjort det og fik altid pladser ved siden af hinanden. 

Anmeld

13. juli 2014

IT-nørd

mpr skriver:

Super Det er bare vi har ikke mulighed for at printe eller gå på nettet derovre så skulle helst have de der bording pass med hjemme fra

Printer altid hjemmefra til begge veje

Anmeld

14. juli 2014

Janey

Profilbillede for Janey
mpr skriver:

Alle de oplysninger, du skal bruge for at tjekke ind, står i den mail du har fået fra Ryanair.

Når du tjekker ind, får du tilbudt en masse ting (sædevalg, rejesforsikring, tasker mv.). Det koster, men du trykker bare NO til alle disse ting. Når du når punktet med rejseforsikring, skal du vælge punktet "no travel insurance" i stedet for at vælge Danmark som land, for vælger du at trykke Danmark køber du en rejseforsikring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.