Løfte hovedet fra underlaget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2014

missehxx

Hvornår kunne jeres børn løfte hovedet og kigge fremad når de lå på maven?

marius er snart 10 uger og han kan endnu ikke løfte hovedet... Han kan godt holde hovedet og kigge rundt hvis jeg har ham over skulderen og også løfte hovedet en del hvis han ligger på min mave. 

Men hvis han ligger på maven på fladt underlag kan han slet ikke, og er snart ved at blive temmelig bekymret over det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min var 8 uger da han lå oppe på albuerne og kiggede rundt. Fik dengang at vide at han først "burde" kunne dét ved 3mdr. (Meeen han var også både stor og stærk i nakken da han blev født) 

Vi hjalp lidt på vej mens det endnu var for hårdt, ved at lægge ham op af en lidt fast pude. Ikke for høj selvfølgelig, men hvis de lige bliver løftet fra navlen og op, bare 4cm fra gulvet, så er det nemmere og når han så er sej til det, kan du tage puden væk så han kan træne direkte fra gulvet

men det vigtigste er bare at være så meget af den vågne tid på maven som muligt! Og ellers, kontakt din sp så hun kan vurdere det

Anmeld

13. juli 2014

Dorthe1986

Emil kunne faktisk allerede inden vi kom hjem fra sygehuset. Da han skulle have taget hælprøve lå han på maven på puslebordet og så løftede han hovedet og kiggede rundt. De var meget imponerede over ham ??

Anmeld

13. juli 2014

Tystys14

Det meget forskelligt vores store pige kunne først omkring 14 uger (hun var læææænge om at få interesse for det) 

Men Sophia hun kunne allerede efter nogle dage holde hovedet selv, og efter to uger løftede hun det fint når hun lå på maven. Efter tre uger en ren mester.

tålmodighed er en dyd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.