Opdatering på Thor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

BigHope13

o1Mutte skriver:

Det kan jeg godt forstå 

Her går det okay 

Det jeg glad for at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

BigHope13

Kris89 skriver:

Hvor er han blevet stor!!!

var faktisk inde på din profil for to dage siden for at se om jeg var gået glip af en opdatering

Hvor ser han altså bare skøn ud

Jaa han bliver så stor og dygtig, tiden går alt for stærkt. Tihi, åh ja har været lidt for sløset med de opdateringer. Må hanke lidt op i mig selv
Hvordan går det med jacob

Anmeld

13. juli 2014

asff

BigHope13 skriver:

åha jeg er faldet lidt af på den med at opdatere her på baby, jeg følger stadig godt med på siden, men tiden til at sidde og oprette tråde er lidt stram
Men det er vel hvad man kan forvente når man har Thor på 8 måneder som holder en travlt beskæftiget ja i læste rigtig, i går den 12 var det 8 mdr siden min skønne basse til verden. Og omend det er mega hårdt med sådan en krudtugle så elsker jeg hvert sekund med ham

Ved snart ikke hvor meget jeg skal fortælle, men kan da sige at Thor er altædende , og nu spiser han bare hvad vi får. Det er blevet så meget nemmere at få måltiderne til at hænge sammen når han bare kan få hvad der er på bordet.
Han vokser med lynets hast, og synes ikke rigtig det går i stilstand, håber det snart kommer da mine arme er ved at være ret lange.
Vægten siger 11,4 kg og sidst sp var målte han 74, men der er vidst kommet 1 eller 2 cm yderligere på siden da
Thor sidder selv nu og det har han gjort i halvanden måned og øver i disse tider meget at stå i kravlestilling. Men han kryber/møvre hurtigt hen af gulvet på maven så det er lidt som om han tænker, når jeg kan komme frem på denne måde , hvorfor så kravle! han er også begyndt at rejse sig op af alt, og står på sine knæ for at holde balancen
Han har fingre i alt ALT og det er alt andet end legetøj han finder interssant
Han snakker dagen lang, ba ba ba BAAAAARRRR!!
Ga Gaa gaaa BOB!!
Maa man er det vi ofte for at høre,
Faderen kalder også knægten for Thora da han ofte bruger sin meget lyse høje tone når han snakker tihi!

Så kommer der en masse billedspam lidt blandet fra de sidste pr mdr, og måneds billeder fra fotografen både fra 6 mdr og 7 mdr (8 mdr har jeg ikke modtaget endnu)

Sikke en lækker bassedreng du har! Han ligner da også dig, mere og mere 

Anmeld

13. juli 2014

Sabone

BigHope13 skriver:

åha jeg er faldet lidt af på den med at opdatere her på baby, jeg følger stadig godt med på siden, men tiden til at sidde og oprette tråde er lidt stram
Men det er vel hvad man kan forvente når man har Thor på 8 måneder som holder en travlt beskæftiget ja i læste rigtig, i går den 12 var det 8 mdr siden min skønne basse til verden. Og omend det er mega hårdt med sådan en krudtugle så elsker jeg hvert sekund med ham

Ved snart ikke hvor meget jeg skal fortælle, men kan da sige at Thor er altædende , og nu spiser han bare hvad vi får. Det er blevet så meget nemmere at få måltiderne til at hænge sammen når han bare kan få hvad der er på bordet.
Han vokser med lynets hast, og synes ikke rigtig det går i stilstand, håber det snart kommer da mine arme er ved at være ret lange.
Vægten siger 11,4 kg og sidst sp var målte han 74, men der er vidst kommet 1 eller 2 cm yderligere på siden da
Thor sidder selv nu og det har han gjort i halvanden måned og øver i disse tider meget at stå i kravlestilling. Men han kryber/møvre hurtigt hen af gulvet på maven så det er lidt som om han tænker, når jeg kan komme frem på denne måde , hvorfor så kravle! han er også begyndt at rejse sig op af alt, og står på sine knæ for at holde balancen
Han har fingre i alt ALT og det er alt andet end legetøj han finder interssant
Han snakker dagen lang, ba ba ba BAAAAARRRR!!
Ga Gaa gaaa BOB!!
Maa man er det vi ofte for at høre,
Faderen kalder også knægten for Thora da han ofte bruger sin meget lyse høje tone når han snakker tihi!

Så kommer der en masse billedspam lidt blandet fra de sidste pr mdr, og måneds billeder fra fotografen både fra 6 mdr og 7 mdr (8 mdr har jeg ikke modtaget endnu)

Åhh... Han er da bare mega cute!!!

Anmeld

13. juli 2014

Kris89

BigHope13 skriver:

Jaa han bliver så stor og dygtig, tiden går alt for stærkt. Tihi, åh ja har været lidt for sløset med de opdateringer. Må hanke lidt op i mig selv
Hvordan går det med jacob

Jeg har heller ikke fået opdateret LÆNGE...

jamen det går super godt. Det er lige før han kravler nu, men han er god til at møve sig frem som en soldat Han har virkelig dårlig balance, så det der med at stå gør han ikke så meget i endnu, men han gør det mere og mere, så mon ikke det kommer helt af sig selv

Han skal i dagpleje i næste uge. sådan en for sjov uge inden de går på ferie tre uger. og så starter han op 11. august sådan rigtigt.. det bliver super spænende og rigtig lækkert både for ham og jeg. for vi KEDER os voldsomt herhjemme... han elsker når han kan komme hen til mormor og morfar eller bedstemor og bedstefar og være en dag. Det er alt for kedeligt sammen med sin mor

Anmeld

14. juli 2014

BigHope13

asff skriver:

Sikke en lækker bassedreng du har! Han ligner da også dig, mere og mere 

Tusind tak, åh hvor er du sød, det synes jeg nemlig også selv
Meen faren kan bestem ikke lyve sig fra det er hans knægt

Anmeld

14. juli 2014

BigHope13

Sabone skriver:

Åhh... Han er da bare mega cute!!!

Ihh tak søde du håber det går godt hos jer

Anmeld

14. juli 2014

BigHope13

Kris89 skriver:

Jeg har heller ikke fået opdateret LÆNGE...

jamen det går super godt. Det er lige før han kravler nu, men han er god til at møve sig frem som en soldat Han har virkelig dårlig balance, så det der med at stå gør han ikke så meget i endnu, men han gør det mere og mere, så mon ikke det kommer helt af sig selv

Han skal i dagpleje i næste uge. sådan en for sjov uge inden de går på ferie tre uger. og så starter han op 11. august sådan rigtigt.. det bliver super spænende og rigtig lækkert både for ham og jeg. for vi KEDER os voldsomt herhjemme... han elsker når han kan komme hen til mormor og morfar eller bedstemor og bedstefar og være en dag. Det er alt for kedeligt sammen med sin mor

Åh der sker bare så meget med vores skønne unger.

Uhh spændende med en lidt anderledes sjov opstart ved dagplejen det skal nok blive godt.
Glæder mig på thors vegne til han skal starte den 1 september, for han keder sig også så skrækkeligt hjemme ved mor, trods hun prøver at varriere dagen så meget det nu er muligt. Og han drages af andre børn så det bliver så godt for ham, men skide hårdt for mor

Anmeld

14. juli 2014

Sabone

BigHope13 skriver:

Ihh tak søde du håber det går godt hos jer

Det går super  

Puh, han starter i dagpleje d. 4. august :/

Anmeld

15. juli 2014

asff

BigHope13 skriver:

Tusind tak, åh hvor er du sød, det synes jeg nemlig også selv
Meen faren kan bestem ikke lyve sig fra det er hans knægt

Nej dét kan han ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.