Ægløsning - er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
16 svar
9 synes godt om
13. juli 2014

Købmagerkonen

Kære piger

Jeg har virkelig været nervøs for om jeg igen skulle ud i en meget, meget lang cyklus, da jeg endnu ikke har fået en positiv ægløsningstest... men nu er den der måske (på dag 30!)? Hvad siger I? Jeg begynder nemlig at tvivle meget på mine egne øjne fordi jeg bare ønsker det så meget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

esioul

FruOlsen skriver:

Kære piger

Jeg har virkelig været nervøs for om jeg igen skulle ud i en meget, meget lang cyklus, da jeg endnu ikke har fået en positiv ægløsningstest... men nu er den der måske (på dag 30!)? Hvad siger I? Jeg begynder nemlig at tvivle meget på mine egne øjne fordi jeg bare ønsker det så meget 

den er negativ

Anmeld

13. juli 2014

Chewy

FruOlsen skriver:

Kære piger

Hej med dig

åh de er også lidt tricky de ÆL tests. 

den er desværre negativ på billedet men tror den er undervejs. Prøv at blive ved med at teste de næste dage. Så du har lidt at sammenligne med får du her et billede af min positive ÆL test fra forrige uge. Reglen er at teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydligere.  

Er du blevet undersøgt for PCO? Tænker blot på din lange cyklus?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juli 2014

Chewy

esioul skriver:

den er negativ

Synes det er enormt ufølsomt skrevet. TS er tydelig frustreret og ked af det, og så synes jeg ikke du kan være bekendt bare at skrive "den er negativ" og så ikke andet. Hvis ikke man orker skrive andet, skal man hellere lade være.

Men det er jo så bare min holdning. 

Anmeld

13. juli 2014

esioul

Chewy skriver:

Synes det er enormt ufølsomt skrevet. TS er tydelig frustreret og ked af det, og så synes jeg ikke du kan være bekendt bare at skrive "den er negativ" og så ikke andet. Hvis ikke man orker skrive andet, skal man hellere lade være.

Men det er jo så bare min holdning. 

Jeg svarer på det hun spørger om? 

Anmeld

13. juli 2014

EnGodMor

FruOlsen skriver:

Kære piger

Den er da lige ved at være der prøv måske igen lidt senere eller i morgen, så tror jeg altså den er der. 

Anmeld

13. juli 2014

Mutti2B

Prøv at teste senere i dag

Anmeld

13. juli 2014

Købmagerkonen

esioul skriver:

den er negativ

Ja, det vidste jeg vist egentlig også godt... stregen har bare været helt utydelig de foregående dage, så jeg håbede bare. Men måske den er der i morgen

Anmeld

13. juli 2014

Købmagerkonen

Chewy skriver:

Hej med dig

åh de er også lidt tricky de ÆL tests. 

den er desværre negativ på billedet men tror den er undervejs. Prøv at blive ved med at teste de næste dage. Så du har lidt at sammenligne med får du her et billede af min positive ÆL test fra forrige uge. Reglen er at teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydligere.  

Er du blevet undersøgt for PCO? Tænker blot på din lange cyklus?!

Hej

Tak for svar, jeg vidste vist egentlig godt at den var negativ, jeg har bare gået og set på svage streger de sidste mange, mange dage, så da den endelig blev tydeligere, håbede jeg den var der. Jeg krydser fingre for at den er der i morgen!

Jeg havde en cyklus på 70 dage for nogle måneder siden hvor jeg kom forbi en gynækolog pga mistanke for PCO, men det viste sig at jeg i stedet har mild endometriose... så jeg har fået frem til august til selv at prøve at blive gravid, og så kan vi måske komme i behandling derefter. Der var ingen klar forklaring på hvorfor jeg har de her lange cyklusser engang imellem

Anmeld

13. juli 2014

Købmagerkonen

EnGodMor skriver:

Den er da lige ved at være der prøv måske igen lidt senere eller i morgen, så tror jeg altså den er der. 

Jeg krydser fingre for at den er der i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.