Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: TvShop...og dét virker
TvShop...og dét virker
Så må jeg prøve. Jeg er ret skeptisk overfor tv shop
Men skal man have et stort problem. Jeg har bare lidt røde plamager i perioder. Kan man også bruge prosctive til det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: Så må jeg prøve. Jeg er ret skeptisk overfor tv shop Men skal man have et stort problem. Jeg har bare lidt røde plamager i perioder. Kan man også bruge prosctive til det?
hmg86 skriver: Har før prøvet proactive men det var simpelthen for hårdt til min hud...
Har før prøvet proactive men det var simpelthen for hårdt til min hud...
hmg86 skriver: Hej folks..Jeg er stoppet på p-piller og har derefter fået ret mange problemer med uren hud..Hvilken ansigtsrens kan I anbefale?Har kigget lidt på noget som Herbalife forhandler.. en der hedder Nourifusion, er der nogen af jer der kender den??
Hej folks..Jeg er stoppet på p-piller og har derefter fået ret mange problemer med uren hud..Hvilken ansigtsrens kan I anbefale?Har kigget lidt på noget som Herbalife forhandler.. en der hedder Nourifusion, er der nogen af jer der kender den??
Clinique har gjort en kæmpe forskel for mig
Dr. Hauschka eller BioDerma fra apoteket
BioDerma laver en rens som bare skal på en tør vatrondel, men laver også en vaskegel.
Jeg har været div. Mærker igennem, og for mig er det Matas's der fungere bedst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128