Fra vuggestue til DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juli 2014

Snoopy77

Hej piger. 

Dette er muligvis et dumt spørgsmål men jeg stiller det altså alligevel. 

Min datter på 1 år har ikke bestilt andet end at være syg siden hun startede i vuggestue for to en halv måned siden. Jeg ved godt det er helt normalt. Min tanke går på:vil det hjælpe at flytte hende til en DP? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Tip!

Kan der være andre faktore der spiller ind, end blot at hun går i vuggestue, til at hun bliver syg? 

Anmeld

12. juli 2014

Snoopy77

Twinkle little star skriver:

Kan der være andre faktore der spiller ind, end blot at hun går i vuggestue, til at hun bliver syg? 

De ting hun fejler er jo som de fleste andre får når de starter i vugger. Er der noget særligt du tænker på?

Anmeld

12. juli 2014

Hullabullabulla

Snoopy77 skriver:

Hej piger. 

Dette er muligvis et dumt spørgsmål men jeg stiller det altså alligevel. 

Min datter på 1 år har ikke bestilt andet end at være syg siden hun startede i vuggestue for to en halv måned siden. Jeg ved godt det er helt normalt. Min tanke går på:vil det hjælpe at flytte hende til en DP? 

Min søn har gået i dp først og dernæst vs. Han har været konstant syg begge steder, men kommer hurtigere over forkølelserne nu. Han er 16 md

Anmeld

12. juli 2014

Snoopy77

Britt88 skriver:

Min søn har gået i dp først og dernæst vs. Han har været konstant syg begge steder, men kommer hurtigere over forkølelserne nu. Han er 16 md

Tak for svar var det også feber, snot, virus gang på gang?

Anmeld

12. juli 2014

Tip!

Snoopy77 skriver:

De ting hun fejler er jo som de fleste andre får når de starter i vugger. Er der noget særligt du tænker på?

Jeg tænkte bare om det kunne være noget i hjemmet hun pludselig ikke kunne tåle, noget der ikke er synligt (som eks svamp eller anden allergi) som gør at hun pludselig er syg.. Synes det er voldsomt at flytte hende fordi hun har været syg, det kunne lige så vel være kommet ved start i dagpleje... 

Anmeld

12. juli 2014

spj

Min søn startede i dp august sidste år. Fra september til marts var han konstant syg og der skal stadivæk ikke meget til før han bliver syg.
Så tror altså ikke rigtig det hjælper noget at flytte dit barn.
Det er jo helt normalt at de er syge hele tiden det første år de er i institution.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.