Forkølet, vil ikke ammes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
9 svar
10 synes godt om
12. juli 2014

asff

Har akut brug for hjælp. Min 6 mdr gamle datter, er snot forkølet. Det startede for 3 dage siden, med feber, dvaskhed, og masser snot. Hun vil IKKE ammes, eller spise, hvilket er forståeligt med snotnæse. 

Nu forholder det sig sådan, jeg er ved mine svigerforældre, som synes det er børnemishandling at bruge den næsesuger. Hun bliver også frygtelig ked af det, men det er den eneste måde, jeg kan få mad i hende på. 

Så mit spørgsmål er; skal jeg blive ved med næsesugeren, selvom hun bliver frygteligt ked af det, eller skal jeg bare lade hende undvære mad? (Hun vil heller ikke drikke af en kop eller flaske)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

lineog4

Modermælk i næsen eller saltvand lige før hun skal ammes burde gøre tricket

Anmeld

12. juli 2014

asff

lineog4 skriver:

Modermælk i næsen eller saltvand lige før hun skal ammes burde gøre tricket

Er afprøvet og det virker ikke

Anmeld

12. juli 2014

lineog4

asff skriver:

Er afprøvet og det virker ikke

Heller ikke saltvandsampullerne - aldrig prøvet de ikke gab en smule luft.

Anmeld

12. juli 2014

asff

lineog4 skriver:

Heller ikke saltvandsampullerne - aldrig prøvet de ikke gab en smule luft.

Nix ingen virkning.

Anmeld

12. juli 2014

lineog4

asff skriver:

Nix ingen virkning.

Vildt. Så ville jeg fortsætte med at bruge suger hvis hun gerne vil spise bagefter. Også fordi det så må være meget tykt og langt oppe og kan sætte sig på bihuler. Ville faktisk nok suge og så saltvand bagefter for at komme mere i bund

Anmeld

12. juli 2014

lineog4

asff skriver:

Nix ingen virkning.

Vildt. Så ville jeg fortsætte med at bruge suger hvis hun gerne vil spise bagefter. Også fordi det så må være meget tykt og langt oppe og kan sætte sig på bihuler. Ville faktisk nok suge og så saltvand bagefter for at komme mere i bund

Anmeld

12. juli 2014

asff

lineog4 skriver:

Okay, det synes jeg nemlig også..

Anmeld

12. juli 2014

LinLin

Dit barn skal selvfølgelig hellere græde end undvære mad!

Anmeld

12. juli 2014

ano14316

Se om du kan dryppe næsen med mm/saltvand først og lade det virke lidt inden du suger og så mm/saltvand bagefter igen og så am.. Du kan dryppe med lidt mm imens du ammer så hun får det suget op i næsen...

Og jeg foretrækker klart mm frem for saltvand... Synes at virkningen er langt længere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.