Slagbænk til børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
6 svar
5 synes godt om
12. juli 2014

CaWi

Hvor kan man købe sådan en henne, uden at den koster flere tusind kroner?
Ville gerne at man kan åbne sædet, så bilkas til ellers billige penge, kan jeg derfor ikke bruge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

lineog4

CAWI skriver:

Hvor kan man købe sådan en henne, uden at den koster flere tusind kroner?
Ville gerne at man kan åbne sædet, så bilkas til ellers billige penge, kan jeg derfor ikke bruge.

Købte vores i trævarerlasten.

Anmeld

12. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tjek genbrugsbutikkerne

Mødrehjælpen her i Roskilde har f.eks. haft sådan en forbi mere end en gang Men den sælges hurtigt igen

Anmeld

12. juli 2014

Jupiter

Øhm jeg ved ikke om det er en brugbar oplysning, men vi har købt bænken fra Bilka, brugt..

Og på den kan man altså åbne sædet, og bruge den som opbevaring. 

Jeg ved ikke om sælger evt. selv har skruet to beslag på låget/sædet, men det fungerer super fint her

Anmeld

12. juli 2014

CaWi

Jupiter skriver:

Øhm jeg ved ikke om det er en brugbar oplysning, men vi har købt bænken fra Bilka, brugt..

Og på den kan man altså åbne sædet, og bruge den som opbevaring. 

Jeg ved ikke om sælger evt. selv har skruet to beslag på låget/sædet, men det fungerer super fint her

På bilkas hjemmeside står der bare intet om opbevarings plads. Men jeg kunne selvfølgelig tjekke de næste gang jeg handler derude. Det ville da være perfekt hvis det er rigtigt

Anmeld

12. juli 2014

Isabella_mor

jeg har en bænk (børnestørrelse) hængslerne er gået i stykker, men hvis det er så kan man sætte nye på.

den kan du da godt få lov at købe for et lille beløb så er det bare sønnike der får pengene til noget nyt legetøj.. 

Anmeld

12. juli 2014

SandraXOXO

Der er opbevaringsplads i den fra Bilka. Og der er oven i købet sådan en anti klem fingre dims så låget ikke kan smække ned over de smås fingre ved et uheld :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.