Havde jeg stadig været gravid, havde jeg haft termin om en måned. Jeg var sat til d. 12. august 
Jeg synes det er svært i øjeblikket. Synes jeg igennem et godt stykke tid har kunne slappe godt af i sindet. Så at sige. Men i sidste cyklus var jeg ret sikker på, at der måtte være noget. For havde rigtig meget kvalme to dage (og havde forinden ingen forventning om graviditet - faktisk regnede jeg med at få min menstruation), tiltagende ømme bryster og så gik jeg over tid... Men menstruationen kom og skuffelsen ligeså. Dog kom den overvældende reaktion først to dage senere med masser af tårer. Øv, hvor jeg dog synes det gør ondt 
Jeg skal til min egen læge på tirsdag - men det er fordi jeg synes jeg oplever nogle smerter i underlivet, som jeg ikk har prøvet før den spontane abort. Så er lidt bekymret for om der er noget galt 
Jeg er igang med at forsøge og tabe mig - men det er svært, når jeg normalt trøstespiser, og når jeg synes det bliver svært med følelserne omkring alt dette, for så craver jeg for vildt efter alt det "forbudte"
Og ja, jeg bliver lige "lykkelig" for en meget meget kort stund - bagefter får jeg dårlig samvittighed. Et stort ønske for mig er at få tabt mig inden jeg bliver gravid igen. Så ved godt, at jeg skal holde i - men det er fandme svært 
Hvornår mon jeg bliver gravid igen...?
Gid jeg vidste det... Ligenu har jeg følelsen af at det aldrig kommer til at ske naturligt 
Anmeld