Mor hvorfor vil de ikke lege :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
8 svar
11 synes godt om
11. juli 2014

dukke

Hej piger. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre min elskede dreng bliver afvist vær gang vi er på legepladsen og han bliver så ked af det vær gang, det gør virkelig ondt at se ham så knust

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

SussieThyssen

dukke skriver:

Hej piger. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre min elskede dreng bliver afvist vær gang vi er på legepladsen og han bliver så ked af det vær gang, det gør virkelig ondt at se ham så knust

Jeg vil anbefale at du går med ham på legepladsen og finder ud af hvad det er, der får de andre til at afvise ham ved at iagttage dem og ham...og så tage den derfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juli 2014

Mami

Har ingen råd, ville bare ikke forlade tråden uden et kram, det må være hårdt når det sker gentager gange gør helt ondt i mit hjerte, er der evt nogle andre børn han kan lege med? 

Anmeld

11. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har du prøvet at observerer ham når han inviterer til leg? 

Hvordan går det i børnehaven? 

Anmeld

12. juli 2014

2721

Jeg ville også som forældre undersøge og observere hvordan han indbyder til leg. Og derefter være ved hans side og forsigtigt hjælpe og guide ham forsigtig i legen med andre.

Anmeld

12. juli 2014

Eliza

Enten gøre som de andre siger... Eller gå med ned og sætte en rigtig go leg igang, sammen med din søn. Så skal de andre nok blive nysgerrig, og så kan du lige så stille trække dig ud af legen.

Anmeld

14. juli 2014

Tigger

Går han i institution til daglig? Hvis ja, ville jeg spørge pædagogerne til, hvordan han klarer de sociale relationer dér.

Er du sikker på, at han bliver afvist? Børn kan jo godt have svært ved at udtrykke sig, plus de kan være generte o.a.

Kram til dig, uanset er det jo ikke en rar følelse at se/opleve ens barn blive afvist.

Anmeld

14. juli 2014

Frk. Petersen

Eliza skriver:

Enten gøre som de andre siger... Eller gå med ned og sætte en rigtig go leg igang, sammen med din søn. Så skal de andre nok blive nysgerrig, og så kan du lige så stille trække dig ud af legen.

Rigtig god Idé !! Det vil jeg helt sikkert huske det råd.. Hvis du mangler ideer - store blæsebobler.. kridt (hinke) Tegne.. Bare lige hurtigt noget jeg kom til at tænke på ..

Håber det bliver godt

Anmeld

14. juli 2014

Lukas&Liam<3

dukke skriver:

Hej piger. 

Øv han er så stor, kan se vi bor tæt har en dreng på 1,5 ellers som meget gerne lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.