Måske tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
11 svar
2 synes godt om
11. juli 2014

Anonym trådstarter

Mens er nu udeblevet 5 dage. Har smerter som når jeg normalt har mens, de er nu på 6 dagen. Har trækninger sådan lidt oppe over skambenet og ud i siderne ved det, samt trækninger op i venstre side i maven. Er er blevet utrolig træt, brystvorter der er blevet meget meget brune og tydelige blodåre! Farveændringen var faktisk grund til at jeg begyndte at tænke det måske kunne være en lille spire. Har intet lyst til mad, får det lidt skidt og kvalme når jeg spiser, meget morgenkvalme. Mange, MANGE humørsvingninger! 

I går var det 8 måneder siden jeg smed P-pillerne, så det skulle vel ikke være så mærkeligt hvis en spotte havde sat sig fast. Og i forhold til ægløsning, så var jeg ret sikker på den dag jeg havde den pga udflåddet, men der havde vi sex både den dag og dagen efter. 

Nogen der måske har mærket ligende tegn?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Aabye

Anonym skriver:

Mens er nu udeblevet 5 dage. Har smerter som når jeg normalt har mens, de er nu på 6 dagen. Har trækninger sådan lidt oppe over skambenet og ud i siderne ved det, samt trækninger op i venstre side i maven. Er er blevet utrolig træt, brystvorter der er blevet meget meget brune og tydelige blodåre! Farveændringen var faktisk grund til at jeg begyndte at tænke det måske kunne være en lille spire. Har intet lyst til mad, får det lidt skidt og kvalme når jeg spiser, meget morgenkvalme. Mange, MANGE humørsvingninger! 

I går var det 8 måneder siden jeg smed P-pillerne, så det skulle vel ikke være så mærkeligt hvis en spotte havde sat sig fast. Og i forhold til ægløsning, så var jeg ret sikker på den dag jeg havde den pga udflåddet, men der havde vi sex både den dag og dagen efter. 

Nogen der måske har mærket ligende tegn?  

Hvad med at tage en test? 

Det kan godt være dit hovede der spiller dig et puds, hvis du rigtig gerne vil være gravid.. 

Hjernen kan snyde kroppen til at lave ALLE symptomer på en graviditet.. 

Så tag en test, så får du svar.. 

Anmeld

11. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du er 5 dage over, så vil en test kunne give dig tydeligt svar. 

Symptomer kan opstå både ved graviditet og ved ikke-graviditet hvis man brændende ønsker det.

Jeg selv havde diverse symptomer alle de måneder hvor jeg IKKE var gravid. Eneste måned helt uden symptomer og hvor jeg virkelig ikke regnede med det, der dukkede 2streger op. 

Anmeld

11. juli 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Hvad med at tage en test? 

Det kan godt være dit hovede der spiller dig et puds, hvis du rigtig gerne vil være gravid.. 

Hjernen kan snyde kroppen til at lave ALLE symptomer på en graviditet.. 

Så tag en test, så får du svar.. 

Tror næppe det er fordi jeg bilder mig noget ind, tænkte lige på det nu her, da jeg har haft virkelig ondt i er par timer. Og tænkte bare tanken om det måske var nu, da jeg så mine brystvorter havde ændret farve. 

Ja vil da gerne have baby, men tænker ikke ivrigt at det bare skal ske, vi stoppede P-piller og sagde at det kom når det kom, så det er skam ikke noget vi sådan tænker på eller snakker om  

Anmeld

11. juli 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvis du er 5 dage over, så vil en test kunne give dig tydeligt svar. 

Symptomer kan opstå både ved graviditet og ved ikke-graviditet hvis man brændende ønsker det.

Jeg selv havde diverse symptomer alle de måneder hvor jeg IKKE var gravid. Eneste måned helt uden symptomer og hvor jeg virkelig ikke regnede med det, der dukkede 2streger op. 

Ja har hørt man ikke skal tænke på det, men som jeg lige har svaret en anden, så er det ikke noget vi er ivrige efter og tænker på det. Det er meget sjældent, fx den anden dag og så i dag, eller tænker jeg ikke over det  

Anmeld

11. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja har hørt man ikke skal tænke på det, men som jeg lige har svaret en anden, så er det ikke noget vi er ivrige efter og tænker på det. Det er meget sjældent, fx den anden dag og så i dag, eller tænker jeg ikke over det  

Uanset, hop ud efter en test. Det er det eneste der kan svare dig

Anmeld

11. juli 2014

Mutti84

Skynd dig ned efter en test! Vi er SÅ nysgerrige her på sitet ;-)

Anmeld

11. juli 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Uanset, hop ud efter en test. Det er det eneste der kan svare dig

Kan/vil ikke teste nu, er på ferie ved noget familie, og kan ikke komme nogen steder alene og så er min kæreste der hjemme, så må vente  

Anmeld

11. juli 2014

Anonym trådstarter

mutti84 skriver:

Skynd dig ned efter en test! Vi er SÅ nysgerrige her på sitet ;-)

Ja, men er desværre på ferie hos noget familie uden kæresten, så kan ikke rigtig teste her ovre. er først hjemme igen en gang søndag, så det må blive der  

Anmeld

11. juli 2014

Mutti84

Øv! Men lov lige at gice en update når du ved mere ikke?
for at den er god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.