Efter 2 års kamp med at komme igennem en fødsel dep, er jeg på toppen har jeg været 1 år nu

Valgte min søn skulle i pleje da han var 19 dage, da jeg havde det så psykisk dårligt, var kommet på et mødre hjem med ham da min eks kæreste var vodlig og jeg var meget bange for ham. Han var der ikke for mig under graviditeten, tog selv afsted til skanninger da han hellere vil sidde hjemme og ryge fede

var så bange for at gå fra ham, da han altså slog og kørte psykisk på mig

Til vores søns fødsel var han vimmer skæv min søns far

det var så pinligt :/. Ja alle de 4 år jeg var sammen med ham var et helved med stoffer og fest, jeg hverken røg eller drak nothing! hadet han gjorde det og gad ikke være i nærheden af ham når han gjorde det og slet ikke når han tog nitter!
Jeg gik fra ham da min søn var 6 måneder, da han var begyndt at være helt skør, heldigvis var min søn i plejefamilie

Så nu sidder jeg her 2 år efter snart og har min søn hjemme om 1 års tid

samvær i hjemmet starter om 5 uger og overnatning her til vinter starter det også skal der ellers bare bygges op på det så han vender sig til at være ved mig igen

Har også fået ny kæreste som jeg faktisk har kendt i 3 år før vi fandt sammen, han er sød og fornuftig behandler mig som en prinsesse

min lille historie..
kvinde på 21 mor til en dreng på 2 dn 14/10
Anmeld