Betændelse på øret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.185 visninger
10 svar
3 synes godt om
11. juli 2014

MyLove E

Her ved en 15 tiden opdager vi at Elias øre er KNALD rødt, og hævet. Han havde noget ligne sidste år. Så vi ringer til en læge her hvor vi er på ferie.  Hun synes også det ser vildt ud. Hun kan ikke rigtig se et stik. Hans temperatur siger 37.6. Hun vil så gerne lige tage et betændelses tal. Der var ikke noget. Men hun vil ligge penicillin ud på serverne, så kunne vi hente det hvis det blev det mindste værre. Vi sagde så at siden vi ringe var det blevet værre. Så vi skulle bare i gang med det samme.

Han var lidt sød da han skulle stikkes,  han sagde ingenting. Men så, så han blod Ihhh han hylde Men det hjalp med plaster og en is bagefter

Iført lige et billede,  det er vokset siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

fo82

Hm.....

jeg tænker lidt - antihistamin?!?! Det lyder voldsomt med en infektion ud af det blå :-O

og en Benadryl kan fåes i håndkøb - værd at prøve ;-) 

Anmeld

11. juli 2014

MyLove E

fo82 skriver:

Hm.....

jeg tænker lidt - antihistamin?!?! Det lyder voldsomt med en infektion ud af det blå :-O

og en Benadryl kan fåes i håndkøb - værd at prøve ;-) 

Det er begyndt at væske, så har snakket med vagtlægen. Hun sagde det lød som rosen. Men at vi skulle lade penicillin virke. Så blev det værre i morgen skulle vi ringe igen. 

Anmeld

12. juli 2014

MyLove E

Så sidder vi ved vagtlægen. Elias øre har slet ikke reageret på penicillinen.  Og hans arm er også begyndt at blive mørkerød / lilla ��

Anmeld

12. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

hmm ser mystisk ud... Mit bud ville være et stik af en art, men det siger lægen jo det ikke er.. 

Håber i finder ud af hvad det er.. 

Anmeld

12. juli 2014

MyLove E

Inger skriver:

hmm ser mystisk ud... Mit bud ville være et stik af en art, men det siger lægen jo det ikke er.. 

Håber i finder ud af hvad det er.. 

Det er også meget mærkeligt. Det på armen er stik som så har udviklet sig.

Anmeld

12. juli 2014

fo82

MyLove E skriver:

Det er også meget mærkeligt. Det på armen er stik som så har udviklet sig.

Stakkels lille gut

hvordan går det med ham i dag? 

Anmeld

12. juli 2014

Mimic

MyLove E skriver:

Her ved en 15 tiden opdager vi at Elias øre er KNALD rødt, og hævet. Han havde noget ligne sidste år. Så vi ringer til en læge her hvor vi er på ferie.  Hun synes også det ser vildt ud. Hun kan ikke rigtig se et stik. Hans temperatur siger 37.6. Hun vil så gerne lige tage et betændelses tal. Der var ikke noget. Men hun vil ligge penicillin ud på serverne, så kunne vi hente det hvis det blev det mindste værre. Vi sagde så at siden vi ringe var det blevet værre. Så vi skulle bare i gang med det samme.

Han var lidt sød da han skulle stikkes,  han sagde ingenting. Men så, så han blod Ihhh han hylde Men det hjalp med plaster og en is bagefter

Iført lige et billede,  det er vokset siden

kan han være blevet stukket af en mitte??

http://www.dpil.dk/dpil2005/HTML/mitter.htm

jeg reagerer nogenlunde ligesådan når jeg er blevet stukket af dem og antihistamin plejer at virke

god bedring med ham

Anmeld

12. juli 2014

MyLove E

fo82 skriver:

Stakkels lille gut

hvordan går det med ham i dag? 

Nu er hans arm også begyndt at hæve. Vi er nu på vej til ørelæge.  Som nok sender os videre.  Men nu må vi se. 

Anmeld

12. juli 2014

MyLove E

Mimic skriver:

kan han være blevet stukket af en mitte??

http://www.dpil.dk/dpil2005/HTML/mitter.htm

jeg reagerer nogenlunde ligesådan når jeg er blevet stukket af dem og antihistamin plejer at virke

god bedring med ham

Lægen mere jo ikke at øret er blevet stukket. 

Vi er nu sendt til ørelæge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.