æl testresultat efter æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej i skønne kloge damer ??

Er der nogen af jer som har prøvet at tage en æl test efter en positiv æl test? Og så fald hvad var resultatet? Jeg faldt over et billede på internettet, hvorefter jeg tænker om alle teste skal se sådan ud efter en æl test ??

Jeg forestillede mig at en æl test stadig kunne vise en svag streg ved testzonen (selv efter æl)? Vedhæfter lige et billede håber i forstår hvad jeg mener

Hilsen den forvirrede ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der nogen af jer som har prøvet at tage en æl test efter en positiv æl test? Og så fald hvad var resultatet? Jeg faldt over et billede på internettet, hvorefter jeg tænker om alle teste skal se sådan ud efter en æl test ??

Jeg forestillede mig at en æl test stadig kunne vise en svag streg ved testzonen (selv efter æl)? Vedhæfter lige et billede håber i forstår hvad jeg mener

Hilsen den forvirrede ??

Her er det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hilsen den forvirrede ??

Ork ja, det er vi mange, der har prøvet - og resultatet er individuelt.
Jeg kan præstere 2 streger hele cyklus, men kun positiv på 13.dagen, andre får kun 2 streger ved ægløsning, og så er der alle mulige andre varianter.

Anmeld

11. juli 2014

Anonym trådstarter

Det tænkte jeg nok ??
Før min sa kom der kun streger op mod ægløsning og efter sa har jeg stadig 2 streger (dog ikke så tydelig som på æl dagen) ?vi venter nu på anden mens siden sa - men tænkte nok at det hele ville ændre sig efter vores sa. Jeg har for første gang inden for de seneste halvandet år, også kunne nærke min ægløsning - det lader til at jeg skal til at lære og kende min krop på ny ??

Anmeld

11. juli 2014

Anonym trådstarter

Det tænkte jeg nok
Før min sa kom der kun streger op mod ægløsning og efter sa har jeg stadig 2 streger (dog ikke så tydelig som på æl dagen) vi venter nu på anden mens siden sa - men tænkte nok at det hele ville ændre sig efter vores sa. Jeg har for første gang inden for de seneste halvandet år, også kunne mærke min ægløsning - det lader til at jeg skal til at lære og kende min krop på ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.