Lidt brok og meget frustreret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
7 svar
22 synes godt om
11. juli 2014

Anonym trådstarter

Min kærestes vækkeur ringer 1. Gang kl 4.30 og nu er kl 5 og han er stadig ikke stået op og uret har ringet 6 gange! Og det er ikkefærdig med at ringe endnu. Garanteret at der stadig er 15 min og at det så ringer 4 gange mere!!

Nå jeg vågner ikke af det, men vores søn på 4 måneder gør, og 4.30 er rimelig tidligt at stå op, for han vil først sove igen om 1-2 timer.

Her sidder jeg så med vores søn som har været vågen i 30 minutter og min kæreste ligger stadig der inde og sover, men er tvunget til at stå op fordi hans lorte vækkeur begynder at ringe 45min før han egentlig skal op!

Han mener så ikke at jeg bare kan "nøjes" med 1 alarm, da han så bare vil sove for længe.

Hvad fanden gør jeg, er træt af det her pis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Metal

Meget simpelt - når vækkeuret ringer, så 'sparker' du ham ud af sengen! Det er da en underlig egoistisk holdning at hele familien skal vækkes fordi han ikke kan komme op... 

Anmeld

11. juli 2014

BabyMarschall

Anonym skriver:

Min kærestes vækkeur ringer 1. Gang kl 4.30 og nu er kl 5 og han er stadig ikke stået op og uret har ringet 6 gange! Og det er ikkefærdig med at ringe endnu. Garanteret at der stadig er 15 min og at det så ringer 4 gange mere!!

Nå jeg vågner ikke af det, men vores søn på 4 måneder gør, og 4.30 er rimelig tidligt at stå op, for han vil først sove igen om 1-2 timer.

Her sidder jeg så med vores søn som har været vågen i 30 minutter og min kæreste ligger stadig der inde og sover, men er tvunget til at stå op fordi hans lorte vækkeur begynder at ringe 45min før han egentlig skal op!

Han mener så ikke at jeg bare kan "nøjes" med 1 alarm, da han så bare vil sove for længe.

Spark ham ud i stuen. Så må han sove der til han fatter at stå op første gang uret ringer.
Min mand havde en periode hvor han gjorde ligesådan, uret ringede hvert femte minut i en halv time. Det stoppede igen da jeg begyndte at larme omkring ham første gange uret ringede. Så er jeg ligeglad med om kl er 4.30, jeg støvsugede, smækkede med låger osv. til han stod op. Så var der jo ingen pointe i at skulle udskyde alarmen, han blev jo vækket første gang det ringede

Anmeld

11. juli 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Min x var på samme måde, jeg kæmpede en time hver morgen med at få ham op og ku ik selv sove igen og han svinede mig til i søvne..

Til sidst stoppede jeg med at vække ham så han ku komme for sent på arb 

Anmeld

11. juli 2014

Mamalou

Jeg ville smide ham ud af soveværelset hvis det var min kæreste, der ikke stod op, og i stedet vækkede hele familien. Jeg er i det hele taget ikke særlig morgenfrisk og venlig, så tror nok jeg skulle få ham op

Anmeld

11. juli 2014

Laulund87

Ej come on så smider du ham ud af sengen!!

Min mand udsætter også gerne sin alarm mange gange og er svær at få op. Normalt gør det ikke noget, men når datteren har fri eller ferie, er jeg hård ved ham. Sluk alarmen med det samme og stå op! Han gør det for han tør ikke andet

Han skal ikke vække vores datter tidligt når hun kan sove længe.

Anmeld

11. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du smider ham ud af sengen 

Anmeld

11. juli 2014

Lisbeth1985

Jeg er helt enig med de andre... Han må en tur på sofaen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.