Anonym skriver:
Min kærestes vækkeur ringer 1. Gang kl 4.30 og nu er kl 5 og han er stadig ikke stået op og uret har ringet 6 gange! Og det er ikkefærdig med at ringe endnu. Garanteret at der stadig er 15 min og at det så ringer 4 gange mere!!
Nå jeg vågner ikke af det, men vores søn på 4 måneder gør, og 4.30 er rimelig tidligt at stå op, for han vil først sove igen om 1-2 timer.
Her sidder jeg så med vores søn som har været vågen i 30 minutter og min kæreste ligger stadig der inde og sover, men er tvunget til at stå op fordi hans lorte vækkeur begynder at ringe 45min før han egentlig skal op!
Han mener så ikke at jeg bare kan "nøjes" med 1 alarm, da han så bare vil sove for længe.
Hvad fanden gør jeg, er træt af det her pis!
Spark ham ud i stuen. Så må han sove der til han fatter at stå op første gang uret ringer.
Min mand havde en periode hvor han gjorde ligesådan, uret ringede hvert femte minut i en halv time. Det stoppede igen da jeg begyndte at larme omkring ham første gange uret ringede. Så er jeg ligeglad med om kl er 4.30, jeg støvsugede, smækkede med låger osv. til han stod op. Så var der jo ingen pointe i at skulle udskyde alarmen, han blev jo vækket første gang det ringede
Anmeld