Celina 9 måneder (om 2 dage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
13 synes godt om
11. juli 2014

Benjamins'mor

Det er ved at være længe siden jeg er kommet med en update, så her kommer en.

Celina bliver 9 måneder på søndag.
Hun har 4 tænder, alle 4 fortænder (medmindre der er nogen jeg ikke har opdaget )
Hun er ikke blevet vejet siden 15/4 så ved ikke hvad hun vejer eller hvor lang hun er.
Hun begyndte for 2-3 måneder siden både at sætte sig op, kravle og rejse sig op. For 2 måneder siden begyndte hun at gå ved støtte ved fx sofabordet.
Hun startede i vuggestue 16/6 og nåede at være afsted 2 uger hvilket hun ELSKEDE, hold op hun tog det flot, hun ænsede ikke jeg var væk og hyggede bare med de store børn. Dog var hun syg hele sidste uge og nu holder vi sommerferie indtil D. 29
Her kommer lige 3 billeder, utroligt nok får jeg ikke taget nær så mange billeder af hende som jeg gjorde med Benjamin, men der er jo også en del mere at se til nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Mamalou

Benjamins'mor skriver:

Det er ved at være længe siden jeg er kommet med en update, så her kommer en.

Celina bliver 9 måneder på søndag.
Hun har 4 tænder, alle 4 fortænder (medmindre der er nogen jeg ikke har opdaget )
Hun er ikke blevet vejet siden 15/4 så ved ikke hvad hun vejer eller hvor lang hun er.
Hun begyndte for 2-3 måneder siden både at sætte sig op, kravle og rejse sig op. For 2 måneder siden begyndte hun at gå ved støtte ved fx sofabordet.
Hun startede i vuggestue 16/6 og nåede at være afsted 2 uger hvilket hun ELSKEDE, hold op hun tog det flot, hun ænsede ikke jeg var væk og hyggede bare med de store børn. Dog var hun syg hele sidste uge og nu holder vi sommerferie indtil D. 29
Her kommer lige 3 billeder, utroligt nok får jeg ikke taget nær så mange billeder af hende som jeg gjorde med Benjamin, men der er jo også en del mere at se til nu

Hvor er hun sød

Anmeld

11. juli 2014

Lotus86

Hvor ser hun skøn ud

Anmeld

13. juli 2014

Benjamins'mor

Mamalou skriver:

Hvor er hun sød

Tak det er hun også hun er altid så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.