negativ 3+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.396 visninger
10 svar
2 synes godt om
10. juli 2014

Anonym trådstarter

Vi er netop gået i gang med pb2. Læste et sted at 95 pct ville kunne teste positivt i uge 3+4, hvis man er gravid. Så det skulle jeg jo lige prøve, men nej- bragende negativ. Har nogen af jer prøvet tilsvarende og alligevel været gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Maja88

3+4 er godt nok tidligt at teste

Anmeld

10. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Vi er netop gået i gang med pb2. Læste et sted at 95 pct ville kunne teste positivt i uge 3+4, hvis man er gravid. Så det skulle jeg jo lige prøve, men nej- bragende negativ. Har nogen af jer prøvet tilsvarende og alligevel været gravid?

Har haft positive teste på det tidspunkt alle gange (undtagen een, hvor jeg først testede 4+3).

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

3+4 er godt nok tidligt at teste

Ja det er meget tidligt at teste og jo også dumt, når jeg alligevel ikke kan være sikker på svaret. Men nysgerrigheden vandt

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har haft positive teste på det tidspunkt alle gange (undtagen een, hvor jeg først testede 4+3).

Ja din statistik taler jo for, at man kan teste positivt der

Anmeld

10. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Ved første graviditet kunne jeg få en positiv test 3+3, men denne gang testede jeg først 3+5 og den var MEGET SVAG, så tror ikke der ville være kommet noget frem dagen inden...

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ved første graviditet kunne jeg få en positiv test 3+3, men denne gang testede jeg først 3+5 og den var MEGET SVAG, så tror ikke der ville være kommet noget frem dagen inden...

Uhh du gør håbet lysegrønt

Anmeld

10. juli 2014

stm2812

Anonym skriver:

Når jeg regner tilbage fra min givne termin og til hvornår jeg kunne teste positiv så var jeg 4+0. Og der var den meget svag. Så der er bestemt stadig håbFor dig

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Når jeg regner tilbage fra min givne termin og til hvornår jeg kunne teste positiv så var jeg 4+0. Og der var den meget svag. Så der er bestemt stadig håbFor dig

Tak. Så vil jeg forsøge at bevare håbet lidt endnu

Anmeld

10. juli 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg testede på min kærestes opfordring,  da han mente,  at jeg var gravid.  Testen var negativ - der var jeg 3+3 (uden at vide det).

En uge senere testede jeg igen 4+3, og der var testen positiv. 

Prøv at teste igen,  hvis mens udebliver - 3+4 er ret tidligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.