hele ikke den gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2014

Lisbeth1985

Det gør mig ondt,at det ikke kan lykkes for jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Kløver

pussekat skriver:

hejsa
ja vi her kamp i 9 1/2 år nu

Hold da op, synes nok i havde kæmpet længe men 9.5 år, ikke fair  

Anmeld

12. juli 2014

Mata

pussekat skriver:

hejsa
fordi jeg her en sygdom som gør at jeg kan kom til at side i kørestol også med det ikke jeg kan være 100 % mor for det barn

Men kan du så være 100 % mor for et barn i selv får? Undskyld jeg spørger det virker bare ulogisk

Anmeld

12. juli 2014

pussekat

Mata skriver:

Men kan du så være 100 % mor for et barn i selv får? Undskyld jeg spørger det virker bare ulogisk

hejsa
ja det kan jeg og det er jo der lov som gør vi ikke kan det de kik jo kun ud fra lov af de se jo ikke på folk

Anmeld

12. juli 2014

pussekat

Maja84 skriver:

Hold da op, synes nok i havde kæmpet længe men 9.5 år, ikke fair  

hejsa
nej og vi bliv kun ved i år for så er det slut vis det ikke lykke

Anmeld

12. juli 2014

pussekat

Lisbeth1985 skriver:

Det gør mig ondt,at det ikke kan lykkes for jer!!

ja også her da men vi give det år ud også slut vi for kan ikke hold til det mere

Anmeld

12. juli 2014

Lisbeth1985

pussekat skriver:

ja også her da men vi give det år ud også slut vi for kan ikke hold til det mere

Det kan jeg godt forstå!! På et tidspunkt bliver man jo også nødt til at indstille sig på et (godt,men anderledes) liv uden børn... Herhjemme nyder vi at rejse,tage impulsive ture i biffen,aftensmad på stranden og luksusting,som vi ikke ville have tid og råd til,hvis vi var forældre.. Jeg vil bytte det hele for moderrollen,men nu er det desværre ikke sikkert,at vi skal opleve at blive forældre og så må vi få det bedste ud af livet alligevel:-)

Vi har desuden fået den skønneste hund,som helt sikkert hjælper på de dårlige dage - som folk med børn jo også har (blot med nogle andre problemstillinger)..

Anmeld

13. juli 2014

Kløver

pussekat skriver:

hejsa
nej og vi bliv kun ved i år for så er det slut vis det ikke lykke

Håber sådan det lykkedes forjer 

Anmeld

13. juli 2014

pussekat

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg godt forstå!! På et tidspunkt bliver man jo også nødt til at indstille sig på et (godt,men anderledes) liv uden børn... Herhjemme nyder vi at rejse,tage impulsive ture i biffen,aftensmad på stranden og luksusting,som vi ikke ville have tid og råd til,hvis vi var forældre.. Jeg vil bytte det hele for moderrollen,men nu er det desværre ikke sikkert,at vi skal opleve at blive forældre og så må vi få det bedste ud af livet alligevel:-)

Vi har desuden fået den skønneste hund,som helt sikkert hjælper på de dårlige dage - som folk med børn jo også har (blot med nogle andre problemstillinger)..

hejsa
ja det er vi også på vej hende nu at nye liv og vi her så en hund og en lille kanin og vi hygge os alt det vi kan og min mand køre lastbil så jeg /dyr er med ud og køre og hold op vi elsker at kom med da her se mere samme med min mand da og vi snakkes lige om det her når han kom hjem hvad vi skal nu lige nu her jeg ikke lyst til at prøve mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.