jeg er i tvivl om vagtlæge IK for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
6 svar
2 synes godt om
10. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har den seneste uge været på noget medicin som har givet mig ekstrem hård mave ...lider normalt af forstoppelse men IK i denne grad... Var så på toilet tidligere hvor jeg pludselig blødt kunne ikke komme af med meget da det var for stort til at komme ud...men var lidt igen nu her og igen blødte det stopper efter nogle min men gør mega nas bagi og kan IK sidde nu vil i kontakte vagtlægen? Frygter jeg skal igen senere da jeg ikke rigtig er kommet af med noget men revner mere for hver gang ...jeg er ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Silas&Mille

Anonym skriver:

Jeg har den seneste uge været på noget medicin som har givet mig ekstrem hård mave ...lider normalt af forstoppelse men IK i denne grad... Var så på toilet tidligere hvor jeg pludselig blødt kunne ikke komme af med meget da det var for stort til at komme ud...men var lidt igen nu her og igen blødte det stopper efter nogle min men gør mega nas bagi og kan IK sidde nu vil i kontakte vagtlægen? Frygter jeg skal igen senere da jeg ikke rigtig er kommet af med noget men revner mere for hver gang ...jeg er ikke gravid

Jeg ville ringe.

Om ikke andet så i hvert fald for at hører om der er noget du selv kan gøre.

Det lyder rigtig ubehageligt :-(

Anmeld

10. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Får du noget til at sætte gang i maven? Movicol, magnesia, klysma eller andet?

Har du evt hæmorider der kan bløde?

Jeg ville kontakte vagtlægen. Du kan bblve rigtig dårlig af at være obstiperet over længere tid.

God bedring

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Får ikke noget endnu men regner med at tage på apoteket i morgen...kan IK mærke hæmorider så ved jeg ik

Anmeld

10. juli 2014

Englehår

Anonym skriver:

Får ikke noget endnu men regner med at tage på apoteket i morgen...kan IK mærke hæmorider så ved jeg ik

Hvis du bliver skidt tilpas, synes jeg du bør ringe

Drikker du godt? Og sidder godt på toilettet? Den rigtig stilling kan godt hjælpe det på vej sid evt med en lille skammel under fødderne og svaj lidt i lænden.

Hvordan var det afføring du fik presset ud? Altså hvilken konsistens? Helt ok hvis ikke du ønsker at svare

Desværre er obstipation en rigtig træls bivirkning ved mange typer medicin

Håber at du får det bedre snart

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Hvis du bliver skidt tilpas, synes jeg du bør ringe

Drikker du godt? Og sidder godt på toilettet? Den rigtig stilling kan godt hjælpe det på vej sid evt med en lille skammel under fødderne og svaj lidt i lænden.

Hvordan var det afføring du fik presset ud? Altså hvilken konsistens? Helt ok hvis ikke du ønsker at svare

Desværre er obstipation en rigtig træls bivirkning ved mange typer medicin

Håber at du får det bedre snart

Jeg har valgt at stoppe med pillerne pga jeg har været så dårlig hele ugen jeg kun har kunne sove og er stadigvæk svimmel men IK skidt.. Jeg har drukket meget i dag trods jeg kun ligger på sofaen pga stadigvæk svimmel.. Afføringen var meget hård og en stor knold ...hehe min mand har lige tjekket min numse han siger der er en lille rift revne ved endetarmen

Anmeld

10. juli 2014

Englehår

Anonym skriver:

Jeg har valgt at stoppe med pillerne pga jeg har været så dårlig hele ugen jeg kun har kunne sove og er stadigvæk svimmel men IK skidt.. Jeg har drukket meget i dag trods jeg kun ligger på sofaen pga stadigvæk svimmel.. Afføringen var meget hård og en stor knold ...hehe min mand har lige tjekket min numse han siger der er en lille rift revne ved endetarmen

Ja, så er der ikke meget at være i tvivl om

Føler du trang til at skulle af med noget?

Hvad plejer du at gøre når du er obstiperet?

Jeg tænker lige at du måske burde ringe til egen læge i morgen tidlig og forklare dig. Det er som regel ikke det smarteste at afbryde en behandling det kan jo være at der var andre præparater der var bedre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.