jeg er i tvivl om vagtlæge IK for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
6 svar
2 synes godt om
10. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har den seneste uge været på noget medicin som har givet mig ekstrem hård mave ...lider normalt af forstoppelse men IK i denne grad... Var så på toilet tidligere hvor jeg pludselig blødt kunne ikke komme af med meget da det var for stort til at komme ud...men var lidt igen nu her og igen blødte det stopper efter nogle min men gør mega nas bagi og kan IK sidde nu vil i kontakte vagtlægen? Frygter jeg skal igen senere da jeg ikke rigtig er kommet af med noget men revner mere for hver gang ...jeg er ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Silas&Mille

Anonym skriver:

Jeg har den seneste uge været på noget medicin som har givet mig ekstrem hård mave ...lider normalt af forstoppelse men IK i denne grad... Var så på toilet tidligere hvor jeg pludselig blødt kunne ikke komme af med meget da det var for stort til at komme ud...men var lidt igen nu her og igen blødte det stopper efter nogle min men gør mega nas bagi og kan IK sidde nu vil i kontakte vagtlægen? Frygter jeg skal igen senere da jeg ikke rigtig er kommet af med noget men revner mere for hver gang ...jeg er ikke gravid

Jeg ville ringe.

Om ikke andet så i hvert fald for at hører om der er noget du selv kan gøre.

Det lyder rigtig ubehageligt :-(

Anmeld

10. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Får du noget til at sætte gang i maven? Movicol, magnesia, klysma eller andet?

Har du evt hæmorider der kan bløde?

Jeg ville kontakte vagtlægen. Du kan bblve rigtig dårlig af at være obstiperet over længere tid.

God bedring

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Får ikke noget endnu men regner med at tage på apoteket i morgen...kan IK mærke hæmorider så ved jeg ik

Anmeld

10. juli 2014

Englehår

Anonym skriver: