Update på højt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. juli 2014

anjo01

Ja... Det endte med en kikkertundersøgelse igår. Havde en levedygtig graviditet i æggelederen. 

De endte med at fjerne venstre æggeleder. 

Samtidig fortæller de mig at det lader til at den højre er lukket. Så nu skal jeg igennem ivf behandling for at blive gravid. Jeg er 23 år gammel og føler at jeg er alt for ung til denne nyhed!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

cwl

anjo01 skriver:

Ja... Det endte med en kikkertundersøgelse igår. Havde en levedygtig graviditet i æggelederen. 

Samtidig fortæller de mig at det lader til at den højre er lukket. Så nu skal jeg igennem ivf behandling for at blive gravid. Jeg er 23 år gammel og føler at jeg er alt for ung til denne nyhed!!! 

Det er jeg virkelig ked af at høre.

Men gravide skal i nok blive, held og lykke på din vej.

Anmeld

10. juli 2014

Christine

anjo01 skriver:

Øv det er jeg ked af 

Jeg håber i kan gå i gang så snart du er kommet ovenpå.

Anmeld

10. juli 2014

Snevejr84

Øv øv:/ det skal nok lykkes for jer. Men forstå godt du er slået ud.

Anmeld

10. juli 2014

tweety2060

Øv det er jeg ked af at høre, håber det bedste for dig

Anmeld

10. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Anmeld

10. juli 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg fik samme "nyhed" som 23 årig sidste år til sommer. Mine æggeledere er dårlige og jeg kan derfor heller ikke selv den er gård at takle men heldigvis kan man få hjælp når man står i den situation. Skriv gerne hvis du vil vide mere  

Anmeld

10. juli 2014

anjo01

SANIE89 skriver:

Jeg fik samme "nyhed" som 23 årig sidste år til sommer. Mine æggeledere er dårlige og jeg kan derfor heller ikke selv den er gård at takle men heldigvis kan man få hjælp når man står i den situation. Skriv gerne hvis du vil vide mere  

Synes bestemt det er hårdt. Det nytter bare heller ikke noget at græde, for hver gang jeg gør det gør det jo super ondt i maven!! 

Jeg vil rigtig gerne høre mere om dig og din situation !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.