Åh de drømme !!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
3 synes godt om
9. juli 2014

Anonym trådstarter

Puha nu det tredje gang inden for syv dage at jeg drømmer om min kærestes eks... ??? Og fatter simpelthen ikke hvorfor hun nu er konstant i mit hovede. 

Det fire år siden vi officielt kaldte os et par, og har sammen to skønne piger. Dengang vi begyndte at ses, var hans eks en stor del af vores hverdag i den forstand at hun ønskede at få ham tilbage (havde hun personligt skrevet i en mail til mig).  Dette prøvede min kærestes "venner" desværre også med at hjælpe hende med. (Lang historie) 

Det tog ca fire mdr og en uventet graviditet at få dem/hende ud af billedet. (Min kærestes eget ønske, men skal ikke være en hemmelighed at jeg var/er lykkelig over de forsvandt ud af vores liv). 

Nu FIRE år efter drømmer jeg om hende ??? Har ellers ikke skænket hende/dem en tanke i flere år, så hvorfor genere de mig nu ??? 

I den første drøm, møder vi hende i en lejlighed, hvor jeg  sidder sammen med min kæreste i det grimmeste tøj, hvor hun kommer gående igennem stuen og hev til os i en fantastisk blå gallakjole. Hun visker i min kærestes øre "jeg saver dig, hvad laver du dog med hende)? 

i en anden drøm giver hun mig en hest ????

og i den sidste jeg havde i nat, vil hun have mine/vores børn, og flytte ind hos min kæreste ???

Arg, hvordan slipper jeg dog af med de drømme, bliver vanvittig af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er du sikker på du ikk kom til at tænke på hende/dem for nyelig? 

Kan være du tænkte det kun en gang og glemte at du tænkte det?

Anmeld

10. juli 2014

Camilla <3

Hvis du har lyst, kan jeg prøve at hjælpe med at finde ud af hvad det handler om. :-) det handler højst sandsynligt nok ikke direkte om hende, men om dig. :-) 

hvis is du har lyst kan du sende mig en PB med alt hvad du husker om drømmene. :-) 

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Hvis du har lyst, kan jeg prøve at hjælpe med at finde ud af hvad det handler om. :-) det handler højst sandsynligt nok ikke direkte om hende, men om dig. :-) 

hvis is du har lyst kan du sende mig en PB med alt hvad du husker om drømmene. :-) 

Det ville da være fedt at få betydningen af dem. For lige nu genere de mig bare og hun er begyndt at hjemsøge mine tanker nu pga de drømme.  

Men husker ikke så meget andet end det jeg har skrevet. Jo ved drømmen om at hun giver mig en hest (ved hun har heste i virkeligheden), står jeg ved et gods uden for et stort hegn. På den anden side af hegnet løber en masse hvide heste rundt og hans eks står midt på plænen. Hun går hen til mig og snakke om hestene og spørger lige inden jeg vågner om jeg vil have en ??? 

De to andre drømme er som tidligere beskrevet, det eneste jeg husker. 

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

Er du sikker på du ikk kom til at tænke på hende/dem for nyelig? 

Kan være du tænkte det kun en gang og glemte at du tænkte det?

Er først begyndt at tænke på hende/dem efter den første drøm, som gik mig så meget på at min kæreste synes jeg var omklamrede dagen efter. Er jeg ellers ikke normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.