nu må det holde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
10 svar
7 synes godt om
9. juli 2014

Anonym trådstarter

Hvad sker der lige for min mens?. Sidste måned 6 dage før tid den hergang 4 dage! Vi har prøver i 16 mdr!!!! Har en søn fra 14/10-12 ved ikke hvor hurtigt jeg blev gravid der :s han er lavet på p -stav. Er blevet tjekket a gynækologer og mine æg er fine også videre. Så hvad dælen sker der lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Måske har din krop stress over for meget tænken over, at blive gravid.

Håber snart der er bebs på vej

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Måske har din krop stress over for meget tænken over, at blive gravid.

Håber snart der er bebs på vej

Har faktisk opgivet håbet. Vi sexer ikke ret meget eftersom jeg ikke tro på det lykkedes! Det irritere mig bare at min mens kommer 6 dage før og nu 4 dage før. Da jeg ved en ustabil cyklus gør det svære.
Lægen vil ikke videre sende før 24 mdr

Anmeld

9. juli 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Har faktisk opgivet håbet. Vi sexer ikke ret meget eftersom jeg ikke tro på det lykkedes! Det irritere mig bare at min mens kommer 6 dage før og nu 4 dage før. Da jeg ved en ustabil cyklus gør det svære.
Lægen vil ikke videre sende før 24 mdr

Det kræver som minimum, at have sex ellers kommer der ikke rigtig nogen bebs ud af det

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det kræver som minimum, at have sex ellers kommer der ikke rigtig nogen bebs ud af det

Vi har sex bare kun hver 3 eller 5 dag .

Anmeld

9. juli 2014

tinemus79

Altså jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har flere gange hørt at jo mere fikseret man er på at blive gravid jo sværere er det. 

Så smid det ud af hovedet og nyd din mand/kæreste.

Det er sommer og der er så mange muligheder som at give parforholdet en ordenlig tur, nyd et glas vin til maden, gå en tur, snak med hinanden og ikke om baby ting og så kunne det henne at  det hele blev meget sjovere og at der pludselig var gevinst. 

Det ville jeg i hvert fald prøve 

Anmeld

9. juli 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Hvad sker der lige for min mens?. Sidste måned 6 dage før tid den hergang 4 dage! Vi har prøver i 16 mdr!!!! Har en søn fra 14/10-12 ved ikke hvor hurtigt jeg blev gravid der :s han er lavet på p -stav. Er blevet tjekket a gynækologer og mine æg er fine også videre. Så hvad dælen sker der lige

Jeg forstår din frustration til fulde, vi har været i gang lige så længe med nr. 2 

Ved os er det dog min kærestes sædkvalitet den er gal med (pga. sygdom), er din blevet tjekket?

Jeg tror desværre også at al den stress og utålmodighed, der kan være forbundet med PB, kan have en negativ effekt. Jeg prøver selv at skyde det ud af hovedet, også fordi jeg ved at vores chancer lige nu er minimale (hans sædkvalitet er 10% af det anbefaler som minimum), men det er bare næsten umuligt! Det går meget godt de første par uger, men som vi nærmer os æl, så går min hjerne amok, og som nu hvor jeg nærmer mig afslutningen på denne cyklus, så er det helt slemt.... Jeg tænker ikke på det konstant, men flere gange dagligt, og selvom jeg beder tankerne om at smutte, kommer de snigende!!

Jeg har ingen gode råd, andet end at se tiden an og prøve at nyde ventetiden... Et svært råd at efterleve til fulde, i hvert fald hvis du er lidt ligesom mig.... 

Anmeld

9. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej, vil bare lige understrege at I modsætning til hvad andre skriver i tråden, så kan det IKKE spille en rolle for graviditetschancer at man bekymrer sig eller stresser over manglende graviditet.

Jeg håber at den snart er der for jer.

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

tinemus79 skriver:

Altså jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har flere gange hørt at jo mere fikseret man er på at blive gravid jo sværere er det. 

Så smid det ud af hovedet og nyd din mand/kæreste.

Det er sommer og der er så mange muligheder som at give parforholdet en ordenlig tur, nyd et glas vin til maden, gå en tur, snak med hinanden og ikke om baby ting og så kunne det henne at  det hele blev meget sjovere og at der pludselig var gevinst. 

Det ville jeg i hvert fald prøve 

der bliver slet ikke nævnt noget om baby herhjemme. Bliver bare hidsig når mens kommer, det ikke sådan jeg fokusere på det i min hverdage engang imellem bliver jeg bare lige irriteret '

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Jeg forstår din frustration til fulde, vi har været i gang lige så længe med nr. 2 

Ved os er det dog min kærestes sædkvalitet den er gal med (pga. sygdom), er din blevet tjekket?

Jeg tror desværre også at al den stress og utålmodighed, der kan være forbundet med PB, kan have en negativ effekt. Jeg prøver selv at skyde det ud af hovedet, også fordi jeg ved at vores chancer lige nu er minimale (hans sædkvalitet er 10% af det anbefaler som minimum), men det er bare næsten umuligt! Det går meget godt de første par uger, men som vi nærmer os æl, så går min hjerne amok, og som nu hvor jeg nærmer mig afslutningen på denne cyklus, så er det helt slemt.... Jeg tænker ikke på det konstant, men flere gange dagligt, og selvom jeg beder tankerne om at smutte, kommer de snigende!!

Jeg har ingen gode råd, andet end at se tiden an og prøve at nyde ventetiden... Et svært råd at efterleve til fulde, i hvert fald hvis du er lidt ligesom mig.... 

min mand blev tjekket da han var 26. og den var tiptop kvali
Jeg vil ikke sige jeg stresser over det, bliver bare så irriteret når det røde kommer . det ikke noget jeg bryder mit liv og hverdag med, kun lige når jeg brokker mig herinde .
er da ked af at høre det med din mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.