Anonym skriver:
Hvad sker der lige for min mens?. Sidste måned 6 dage før tid den hergang 4 dage! Vi har prøver i 16 mdr!!!! Har en søn fra 14/10-12 ved ikke hvor hurtigt jeg blev gravid der :s han er lavet på p -stav. Er blevet tjekket a gynækologer og mine æg er fine også videre. Så hvad dælen sker der lige 
Jeg forstår din frustration til fulde, vi har været i gang lige så længe med nr. 2 
Ved os er det dog min kærestes sædkvalitet den er gal med (pga. sygdom), er din blevet tjekket?
Jeg tror desværre også at al den stress og utålmodighed, der kan være forbundet med PB, kan have en negativ effekt. Jeg prøver selv at skyde det ud af hovedet, også fordi jeg ved at vores chancer lige nu er minimale (hans sædkvalitet er 10% af det anbefaler som minimum), men det er bare næsten umuligt! Det går meget godt de første par uger, men som vi nærmer os æl, så går min hjerne amok, og som nu hvor jeg nærmer mig afslutningen på denne cyklus, så er det helt slemt.... Jeg tænker ikke på det konstant, men flere gange dagligt, og selvom jeg beder tankerne om at smutte, kommer de snigende!!
Jeg har ingen gode råd, andet end at se tiden an og prøve at nyde ventetiden... Et svært råd at efterleve til fulde, i hvert fald hvis du er lidt ligesom mig.... 
Anmeld