Mens og badeland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
7 svar
4 synes godt om
9. juli 2014

Anonym trådstarter

Hm mega øv, er på ferie og har mens. I dag har vi snakket om at vi vil i badeland, men er seriøst pisse nervøs for at tampax ikke holder det inde.. Bløder ikke voldsomt meget, men tænker bare om vandet bliver totalt rødt omkring mig hvis der går noget igennem. Haha totalt skrækscenarie! Ej men er der nogle der har prøvet at være i badeland mens de har haft mens? Og kunne jeres tampon godt holde det inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du tager selfølgelig en helt ny i inden du hopper i vandet og så lover jeg at der ikke sker noget god svømmetur 

Anmeld

9. juli 2014

TR

Anonym skriver:

Hm mega øv, er på ferie og har mens. I dag har vi snakket om at vi vil i badeland, men er seriøst pisse nervøs for at tampax ikke holder det inde.. Bløder ikke voldsomt meget, men tænker bare om vandet bliver totalt rødt omkring mig hvis der går noget igennem. Haha totalt skrækscenarie! Ej men er der nogle der har prøvet at være i badeland mens de har haft mens? Og kunne jeres tampon godt holde det inde?

Hihi, de kan godt holde det inde  - God badetur.

Anmeld

9. juli 2014

Muffinmus

Ingen problemer:-)

Nu har jeg ikke brugt tamponer i mange år..3-4 år siden, men der holdt de fint. Bruger Lady cup nu og den holder i hvert fald godt på det hele synes jeg. Men en ny i og så burde der ingen problemer være. Den skal bare skiftes med det samme du kommer op da den tiltrækker sindsygt meget vand og sætter du dig ned med den i  kan der godt komme en gang vand

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

Ej men i er simpelthen for gode. Jeg føler mig nu ret så sikker på en tur i det blå. Tak

Anmeld

9. juli 2014

EAF

Anonym skriver:

Køb Tampax - super udgaven. Du kan være helt tryg ved at tage i badeland  Bare husk når du skal på toilettet at tage en ny i. God fornøjelse 

Anmeld

9. juli 2014

hmg86

Jeg svømmer selv og var inde og læse lidt.. vandet gør det ganske enkelt umuligt for blodet at løbe ud.. det danner en prop kan man sige.. så selv uden tampon er du sikker men rent psykisk er det nok meget rart at vide at tamponen sidder der.. god ferie..

Anmeld

9. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Jeg har været i Lalandia og havde tampon i og der skete intet Jeg skiftede den hver halve time, total unødvendigt, men hellere på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.