Positiv test i skabet (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
15 svar
8 synes godt om
8. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg er en lidt stor test narkoman...når jeg tager en g-test ligger jeg den altid i skabt så min kæreste ikke ved jeg tager en test (vil gerne overraske ham, til den tid) nå men jeg ryddede så op i mit skab i går, også fandt jeg denne her...jeg må have glemt at kigge på testen i skabt...og nu er jeg er jeg helt rundt på gulvet for jeg kan overhovedet ikke huske hvornår den er fra, jeg håber lidt den er fra sidste måned, måske er jeg heldig og har fået mig en "falsk" mens tur Og er alligevel gravid Jeg synes den ser positiv ud, hvad synes i? Jeg tager selvfølgelig en test i morgen tidlig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

MysteriousAngel

En test der er over dens tid kan inde bruges.. Jeg har prøvet at de efter tid blev positive men altså ingen baby kom medmindre jeg har været gravid i halvandet år altså.. 

Anmeld

8. juli 2014

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

En test der er over dens tid kan inde bruges.. Jeg har prøvet at de efter tid blev positive men altså ingen baby kom medmindre jeg har været gravid i halvandet år altså.. 

Tak for dit svar meen taler vi ikke om "skygge" steger når den er for gammel? Jeg synes bare den er "meget" positiv

Anmeld

8. juli 2014

Loan

Tá en ny test imorgen tidlig så har du formentligt svaret. Negativ så er testen enten falsk positiv eller os har du haft en eller anden form for abort uden dit kendskab.

Anmeld

8. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Tak for dit svar meen taler vi ikke om "skygge" steger når den er for gammel? Jeg synes bare den er "meget" positiv

En skyggestreg er blot en test uden farve i (og dermed negativ) - og umiddelbart er det en fin skyggestreg, set herfra er den negativ, men det er jo altid nemmere at vurdere, når man sidder med den.

Anmeld

8. juli 2014

Lukas&Liam<3

Tag en test nu

Anmeld

8. juli 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Nej min var fin. Som en positiv test. 

Anmeld

8. juli 2014

Mutti84

Tænker også at du skal teste NU! Du behøver ikke vente til i morgen med morgen urin! Hvis du har været gravid i en månedstid, så vil den blive positiv lige meget hvilket tidspunkt du tester på ;-)
Desuden... er vi NYSGERRIGE!!!!

Anmeld

8. juli 2014

mulleh

Loan skriver:

Tá en ny test imorgen tidlig så har du formentligt svaret. Negativ så er testen enten falsk positiv eller os har du haft en eller anden form for abort uden dit kendskab.

Kan man have en test der er falsk positiv ?? Troede kun man kunne have flask negativ? Troede at en streg var en streg, hvis den er der inden for tid... 

Anmeld

8. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil føst teste i morgen..har jeg det bedst med, men synes godt nok det er underligt at der ligger en positiv test i skabet også jeg ikke engang har lagt mærke til det :s men jeg tror ikke der er noget og forventer det heller ikke da jeg på en måde har opgivet håbet om at blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.