Opdatering på er skrækslagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej alle sammen <3

tusind tusind tak for jeres krydser

er netop hjemvendt fra sygehuset, og INTET CANCER!!!!

men men men de aner stadig ikke hvad det er de kan se på min røngten at jeg har noget infektion i mine lunger øverst oppe og min hals er dækket af lymfer
så i morgen skal jeg til en masse blodprøvetagning for undersøgelse at kattevirus, former for allergier og ja jeg ved ikke hvad en masse han sagde der skulle undersøges for, så jeg får den helt store tur.
og tirsdag skulle jeg så få svar på det, og skal snakke med narkoselæge, for så at onsdag skal under kniven i narkose og ha fjernes et par lymfer som så skal undersøges nærmere, så de kan komme med det sidste svar HVAD DET ER !!!?? og hvorfor jeg har forstørrede lymfer

sååå jaaa, igen tak for jeres krydser

nu vil jeg slappe lidt mere af over det ihvertfald ikke er cancer

Godt det ikke er cancer! Du må være lettet. Så får du forhåbentlig snart vished om hvad der så er galt. Sikkert noget ganske ufarligt.

Var selv ved lægen med min knude i halsen i dag og det var åbenbart normalt at nogle havde en enkel forstørret lymfe hele livet, så også en lettelse herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej alle sammen <3

tusind tusind tak for jeres krydser

er netop hjemvendt fra sygehuset, og INTET CANCER!!!!

men men men de aner stadig ikke hvad det er de kan se på min røngten at jeg har noget infektion i mine lunger øverst oppe og min hals er dækket af lymfer
så i morgen skal jeg til en masse blodprøvetagning for undersøgelse at kattevirus, former for allergier og ja jeg ved ikke hvad en masse han sagde der skulle undersøges for, så jeg får den helt store tur.
og tirsdag skulle jeg så få svar på det, og skal snakke med narkoselæge, for så at onsdag skal under kniven i narkose og ha fjernes et par lymfer som så skal undersøges nærmere, så de kan komme med det sidste svar HVAD DET ER !!!?? og hvorfor jeg har forstørrede lymfer

sååå jaaa, igen tak for jeres krydser

nu vil jeg slappe lidt mere af over det ihvertfald ikke er cancer

Dejligt det ikke var cancer og dejligt de undersøger dig rigtig grundigt!

Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.