Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej alle sammen <3 tusind tusind tak for jeres krydser er netop hjemvendt fra sygehuset, og INTET CANCER!!!! men men men de aner stadig ikke hvad det er de kan se på min røngten at jeg har noget infektion i mine lunger øverst oppe og min hals er dækket af lymfer så i morgen skal jeg til en masse blodprøvetagning for undersøgelse at kattevirus, former for allergier og ja jeg ved ikke hvad en masse han sagde der skulle undersøges for, så jeg får den helt store tur. og tirsdag skulle jeg så få svar på det, og skal snakke med narkoselæge, for så at onsdag skal under kniven i narkose og ha fjernes et par lymfer som så skal undersøges nærmere, så de kan komme med det sidste svar HVAD DET ER !!!?? og hvorfor jeg har forstørrede lymfer sååå jaaa, igen tak for jeres krydsernu vil jeg slappe lidt mere af over det ihvertfald ikke er cancer
Hej alle sammen <3 tusind tusind tak for jeres krydser er netop hjemvendt fra sygehuset, og INTET CANCER!!!! men men men de aner stadig ikke hvad det er de kan se på min røngten at jeg har noget infektion i mine lunger øverst oppe og min hals er dækket af lymfer så i morgen skal jeg til en masse blodprøvetagning for undersøgelse at kattevirus, former for allergier og ja jeg ved ikke hvad en masse han sagde der skulle undersøges for, så jeg får den helt store tur. og tirsdag skulle jeg så få svar på det, og skal snakke med narkoselæge, for så at onsdag skal under kniven i narkose og ha fjernes et par lymfer som så skal undersøges nærmere, så de kan komme med det sidste svar HVAD DET ER !!!?? og hvorfor jeg har forstørrede lymfer sååå jaaa, igen tak for jeres krydsernu vil jeg slappe lidt mere af over det ihvertfald ikke er cancer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128