Virkelig brug for jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. juli 2014

TNBC

Godmorgen de dejlige damer og få mænd der er herinde. 

Jeg har virkelig brug for råd, meninger for jeg er i tvivl. 

Jeg skal søge ind på London filmskole og til ansøgningen skal jeg lave et storyboard, enten med tegninger eller fotografier, men jeg er bare monster dårlig til at tegner og ved ikke lige hvem jeg skulle få til at være i billederne(da jeg ikke er i Danmark og ikke kender voldsom mange mennesker her), så jeg tænkte at jeg ville bruge lego, men jeg ved ikke om det ville virke for barnligt eller anderledes?

Jeg vil virkelig gerne ind på den skole, så jeg om 2år kan være uddannet. 

Så hvad mener I? Er det en åndsvag måde at gøre det på eller kan det virke? 

Jeg er så meget i tvivl. (ellers må jeg virkelig i gang med at øve mig i at tegne)

Hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Muffinmus

eller lave et med livet, fra start til slut, med gode stunder, dårlige, lykkelige, ulykkelige, alderdommen, ensomheden hvis partneren evt dør... selve døden...

Men ellers er LEGO jo kendt verden rundt, så det tænker jeg sagtens du kan:-)

Anmeld

8. juli 2014

TNBC

MariaE skriver:

eller lave et med livet, fra start til slut, med gode stunder, dårlige, lykkelige, ulykkelige, alderdommen, ensomheden hvis partneren evt dør... selve døden...

Men ellers er LEGO jo kendt verden rundt, så det tænker jeg sagtens du kan:-)

Den må kun være 3minutter, men ved slet ikke hvad den skal handle om endnu. 
Så skal lige finde ud af det, men jeg tror det bliver med lego og får måske hjælp af en, der arbejder med lego. Så det bliver bare super godt.

og tak for ideen. 

Anmeld

8. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tror sagtens, du kan bruge lego....

Lego bliver jo brugt i så mange situationer udover at lege med det

Held og lykke!

Anmeld

8. juli 2014

TNBC

Saphiira skriver:

Jeg tror sagtens, du kan bruge lego....

Lego bliver jo brugt i så mange situationer udover at lege med det

Held og lykke!

Tak. 

Anmeld

8. juli 2014

BabyMus

Yurie skriver:

Jeg skal søge ind på London filmskole og til ansøgningen skal jeg lave et storyboard, enten med tegninger eller fotografier, men jeg er bare monster dårlig til at tegner og ved ikke lige hvem jeg skulle få til at være i billederne(da jeg ikke er i Danmark og ikke kender voldsom mange mennesker her), så jeg tænkte at jeg ville bruge lego, men jeg ved ikke om det ville virke for barnligt eller anderledes?

Jeg er så meget i tvivl. (ellers må jeg virkelig i gang med at øve mig i at tegne)

Hjælp!!

Synes sagtens du kan bruge LEGO. Det synes jeg ikke er barnligt. Der var en konkurrence i Go morgen Danmark engang sidste år, tror det var nogle koncertbilletter man kunne vinde eller sådan noget. En af de videoer der blev udvalgt til at deltage i finalen, det var en film lavet af LEGO.

Anmeld

8. juli 2014

Troldemommi

Yurie skriver:

Hjælp!!

Selvfølgelig kan du bruge LEGO

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.