Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
2 synes godt om
8. juli 2014

MichelleN

Det er ikke meget respons man får fra sine oplæg herinde synes Erder ikke nogle som ved noget omkring med råd og vejledning når man starter i behandling, skal til forsamtale i Odense den 19/10, Glæder mig helt vildt og vi ved allerede nu at vi kun kan få piger pga jeg har en genfejl fra min mors side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Miss BananaHammock

MichelleN skriver:

Det er ikke meget respons man får fra sine oplæg herinde synes Erder ikke nogle som ved noget omkring med råd og vejledning når man starter i behandling, skal til forsamtale i Odense den 19/10, Glæder mig helt vildt og vi ved allerede nu at vi kun kan få piger pga jeg har en genfejl fra min mors side

Var lige ind og læse dit sidste indlæg og jeg tror at det er fordi det er svært at svare på - Jeg har selv ingen gode råd til selve samtalen, andet end bare at møde op - sådan forstod jeg ihvertfald spørgsmålet i første indlæg.

I dette indlæg kan jeg så se, at du mener i forhold til selve behandlingen. Det eneste gode råd jeg kan give Jer, er at huske Jer selv i processen. Det kan være nemt, men det kan også være sindsygt hårdt. Det vigtigste er at I som par, kommer hele ud på den anden side. Alt andet får du afvide til selve samtalen - ift. behandlingsforløb, evt. kost og livsstilsændring osv.

Når I så er igang kan det være vi kan hjælpe mere med specifikke spørgsmål, f.eks. om hvordan du stikker dig selv nemmest osv.

Ellers ved jeg også at der er lavet flere indlæg som dit, så prøv at søg i de ældre indlæg. Det plejer jeg at gøre for at se om der er nogle ting jeg kan få besvaret denne måde.

Noget helt andet er, at folk har ferie. Så går det altid lidt langsommere herinde!

Vil ønske dig held og lykke med det hele.

Anmeld

8. juli 2014

MichelleN

Dt var da rart at der lige var lidt respons fra en herinde Tak for de gode råd

Anmeld

8. juli 2014

Trekløver(:

MichelleN skriver:

Har ingen erfaring med behandlingsverdenen, men ville ikke gå uden

PS. Pigebørn er SKØNNE

Anmeld

8. juli 2014

Chewy

MichelleN skriver:

Jeg har ikke selv været i IVF behandling, men er i IUI nu, og det vigtigste råd jeg tror jeg vil gi dig er, at tænk positivt og hav hinanden med. Det kan være rigtig hårdt, når det ikke lige lykkedes, og her er det vigtigt, at I står sammen når det er svært.

Nyd nu den tid I har nu her inden I skal starte. Ved vores første barn blev vi henvist i maj til opstart i august, men da vi skulle starte skulle jeg tage en test for at være sikker inden vores første samtale, og der var der sørme to flotte streger. Så sommerferie og ingen stress inden behandlingsopstart kan gøre underværker for ens krop

Held og lykke!

PS: et godt råd er, at du er lidt mere specifik i dine tråde. Kan se, at de tråde du har lavet er meget åbne, så man faktisk kan være i tvivl om, hvad man skal svare... Bare et godt råd

Anmeld

8. juli 2014

modesty

MichelleN skriver:

Jeg tror også at det drejer sig om at du er meget overordnet i dine indlæg. Det er svært at svare når spørgsmålene ikke er mere konkrete.

Skal I i IUI behandling? Eller IVF? Det er jo to helt forskellige behandlingsforløb.

Der er ikke så mange gode råd til hvordan I skal forholde jer til første samtale, andet end at stille alle de spørgsmål I har lyst til.

Pøj pøj med det. 

Anmeld

8. juli 2014

MichelleN

Vi skal starte i reagensglas behandling Ogvi ved allerede nu at vi kun kan få piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.