stor mave.. gravid??eller bare en smule tyk ? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.073 visninger
18 svar
18 synes godt om
7. juli 2014

Anonym trådstarter

Prøv lige og se disse billeder

Tror i min graviditet test viser negativ eller positiv...

Når jeg tester... ?? Gæt en gang..

Er lidt buttet i forvejen.. eller har jeg mon bare taget for meget på... 

Det skal så lige siges har Været gravid før og den gang kunne det ikke rigtig ses på mig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Bshizzle

Svært gæt  Du kan jo være oppustet af flere grunde. 

Men (går ud fra i prøver at blive gravid? )  håber den siger Positiv den test 

Anmeld

7. juli 2014

Summer2014baby

Altså du er langt henne hvis du er gravid da uden at sige at du er tyk. Men forstår din tanker..

Test... Test.. Test.

Er den negativ så gå til læge, det er ikke normalt at se sådan ud...

Anmeld

7. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Det skal så lige siges har Været gravid før og den gang kunne det ikke rigtig ses på mig. 

Wow der har været en del af disse tråde de sidste par måneder! En anonym der poster billeder af en gravid-udseende mave og spørger om vedkommende er gravid.. og det får altid meget opmærksomhed, men er det ikke sjovere at være sig selv og så finde på noget rigtigt at skrive om? 

Anmeld

8. juli 2014

4kløver

Tror du er gravid. Tænker det fordi du har en "snor" om maven og der tænker jeg at det er noget gravide går med  

håber vi får et svar  

Anmeld

8. juli 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Altså hvis jeg så dig kommende gående på gaden sådan, ville jeg nok tro du var gravid. Og så beklager jeg, hvis det ikke er tilfældet, men nu spørger du jo. Jeg ville tænke det, fordi du vælger at fremhæve maven med en stram trøje og et bånd bundet over maven. Min mave kunne nok også se nygravid ud, hvis jeg slappede af i den og havde stram trøje på, men derfor suger jeg den ind og har noget løst på, fordi jeg ikke er gravid.. 

Anmeld

8. juli 2014

Billemyre

Altså du er langt henne hvis du er gravid da uden at sige at du er tyk. Men forstår din tanker..

Test... Test.. Test.

Er den negativ så gå til læge, det er ikke normalt at se sådan ud...

Arhh, det er da vist meget forskelligt hvordan en 'normal' mave ser ud, når den ikke er gravid.

Jeg har ca. 25 kg. overvægt, hvor en stor del af det sidder på maven, og hvis jeg slapper helt af, ser jeg ca. sådan ud. Men jeg tænker ikke, det er noget, jeg behøver belemre lægen med... Jeg skal bare tabe mig

Til TS: Som sagt kunne det snildt bare være alm. "tykhed" på maven Men jeg tror, siden du har oprettet tråden her, at du er gravid

Anmeld

8. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nu når du selv spørg direkte,så vil jeg sige,at er du gravid,så er du 35-36 uger henne,dette er ikke en ny gravid mave,så hvis du spørg om du er ny gravid eller bare tyk på maven,ja så hælder jeg mest til det sidste. 

Anmeld

8. juli 2014

Metal

Anonym skriver:

Enten er du gravid og ret langt henne, ellers også er du temmelig tyk på maven. Gætter på gravid grundet båndet.. 

Anmeld

8. juli 2014

Tullemulle

Tag en test ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.