Fantastisk service - lutter positivt indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
28 synes godt om
7. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min yngste søn på 15 har rejst langt i dag efter et sommerhusophold med nogle venner. På allersidste togstrækning glemmer han sin rygsæk - bl.a. indeholdende spritnye, dyre vandrestøvler, som han skal bruge på spejdertur til Østrig på lørdag. Rygsækken er også dyr og ret ny. Vi snakker om 3000-4000 kroner, hvis vi skulle investere i nyt af det hele 

Jeg tudede af frustration efter første opkald til Arrivas servicetelefon - vi kunne håbe, den ville blive indleveret, men der ville gå nogle dage, før den kom ind i systemet, og vi ville få besked. HVIS den blev fundet, altså. 

Så ringede jeg igen - og følte mig træls - og spurgte, OM toget mon kørte tilbage igennem vores by, så vi kunne hoppe på og se efter den. Nej - toget skulle videre til Struer (vi bor i Ry ml. Skanderborg og Silkeborg). MEN - hun kunne da lige kontakte lokoføreren, når toget kom til Herning og spørge, om han lige ville se efter rygsækken. 

Efter en halv time ringede hun - lokoføreren havde fundet den, og nu var den på vej med toget mod Ry, hvor vi kunne hente den ved ankomst! 

Og hjem kom den - og jeg har ikke sagt så dybfølt og hjerteligt tak, som jeg gjorde til både "telefondamen" og lokoføreren, meget længe. Det reddede lige sommerferiehumøret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt når nogen lige gør den extra indsats for at rede andres dag!! Vh stine

Anmeld

7. juli 2014

2721

Silke en dejlig og positiv oplevelse
Skønt <3

Anmeld

7. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
StineW79 skriver:

Dejligt når nogen lige gør den extra indsats for at rede andres dag!! Vh stine

Ja - det var virkelig en god gerning 

Anmeld

8. juli 2014

serinasmor

Hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.