Tur til lægen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
7 svar
2 synes godt om
7. juli 2014

friis

Endelig fik jeg taget mig sammen til at ringe til lægen og forklare ham hvordan det så ud , hvor længe vi havde prøver at få en lille pjevs og de skide cykluser der bliver ved at ligge mellem 35-53 dage .. 

Er ellers sådan en der ikke går til lægen med mindre jeg er ved at krasse af

Han sagde at det skulle vi helt sikkert have kigget på og nok sendt videre til en gynækolog .. 

Ser frem til i morgen 14.15 og til hvad der videre skal ske - vi vil så gerne have det lykkedes . 

Ikke nok med det , så er vores bedste vennepar også begyndt på projekt baby , afslørede de .. Ville faktisk blive lidt ked af hvis de fik gevinst før os .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

Mulle0802

Hvordan gik det med lægebesøget? Kender godt følelsen, har også en veninde som er begyndt, det er ikke helt fair hvis de lykkes før end en selv der har prøvet længere. Selvom man selvfølgelig ønsker det bedste for dem, men man bliver jaloux. 

Anmeld

23. juli 2014

friis

Trinze86 skriver:

Hvordan gik det med lægebesøget? Kender godt følelsen, har også en veninde som er begyndt, det er ikke helt fair hvis de lykkes før end en selv der har prøvet længere. Selvom man selvfølgelig ønsker det bedste for dem, men man bliver jaloux. 

Jamen de tog en masse prøver på mig og sendte manden videre til sæd test , men de har selvfølgelig ferie , så vi har først fået en tid 21. august . Så lige nu er det gået lidt i stå .. 

Men alt efter hvad testene siger , vil vi blive sendt videre til den rette 

Anmeld

25. juli 2014

Mulle0802

Bare det var mig - der blev tjekket altså
Det kunne være rart at vide om alt er okay, har selv haft to lange cyklus (49 dage) ud af 6 cykluser, men min læge siger bare det er pga. jeg stoppede med p-ring nov. Men min cyklus er ved at blive normal nu - heldigvis.

Håber det bedste for dig, opdatere du med svar fra lægen når du får dem

Anmeld

25. juli 2014

friis

Trinze86 skriver:

Det kunne være rart at vide om alt er okay, har selv haft to lange cyklus (49 dage) ud af 6 cykluser, men min læge siger bare det er pga. jeg stoppede med p-ring nov. Men min cyklus er ved at blive normal nu - heldigvis.

Jeg skiftede til min mands læge for at det ville være lettere hvis nu vi skulle alt mulig igennem - og han var gudskelov bare så rolig og forstående!

Ja det gør jeg da gerne .. 

Anmeld

25. juli 2014

Christina89

Trinze86 skriver:

Jeg ved ikke, om vi bare har været heldige, men min cyklus var også på 35-46 dage, og vi prøvede i 13 måneder. Jeg blev gravid alligevel, selvom ALLE havde fortalt mig, at man ikke kan blive gravid med en lang cyklus.

Vil bare sige pøj pøj til jer begge, håber snart der kommer en lille spire ud af det

Anmeld

25. juli 2014

friis

Christina89 skriver:

Jeg ved ikke, om vi bare har været heldige, men min cyklus var også på 35-46 dage, og vi prøvede i 13 måneder. Jeg blev gravid alligevel, selvom ALLE havde fortalt mig, at man ikke kan blive gravid med en lang cyklus.

Vil bare sige pøj pøj til jer begge, håber snart der kommer en lille spire ud af det

Tak skal du ha

så er der håb forude endnu 

Anmeld

26. juli 2014

Mulle0802

friis skriver:

Jeg skiftede til min mands læge for at det ville være lettere hvis nu vi skulle alt mulig igennem - og han var gudskelov bare så rolig og forstående!

Ja det gør jeg da gerne .. 

Min kæreste og jeg har desværre samme læge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.