r det for varmt at tage på ferie med baby i august

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
11 svar
3 synes godt om
7. juli 2014

Bebs2014

Hej. Vi har en baby på 6 mdr til august og vi overvejer at tage på badeferie enten på mallorca eller cypern. Er dog bange for at det bliver aaaalt for varmt for den lille. 

Hvornår var i på ferie med jeres babyer og hvordan gik det?

nogen der ved om det er meget varmt i august på mallorca og cypern? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

Albertsen92

Bebs2014 skriver:

Hej. Vi har en baby på 6 mdr til august og vi overvejer at tage på badeferie enten på mallorca eller cypern. Er dog bange for at det bliver aaaalt for varmt for den lille. 

Vi skal til Cypern til august med baby på 9 mdr.

Det er meget varmt i august, men ikke FOR varmt, bare sørg for Intet tøj, masser af væske og skygge osv

Anmeld

7. juli 2014

Bebs2014

Albertsen92 skriver:

Vi skal til Cypern til august med baby på 9 mdr.

Det er meget varmt i august, men ikke FOR varmt, bare sørg for Intet tøj, masser af væske og skygge osv

Okay, det lyder beroligende. Vi var så tæt på at bestille en rejse, men så gik jeg i panik - vil ikke have at der sker noget med den lille og som sagt så er det varmen jeg mest er bange for. 

Var i Afsted i starten eller slutning af august, min mand har ferie de sidste 2 uger i august så det er der vi havde tænkt os at rejse. 

Anmeld

7. juli 2014

Albertsen92

Bebs2014 skriver:

Okay, det lyder beroligende. Vi var så tæt på at bestille en rejse, men så gik jeg i panik - vil ikke have at der sker noget med den lille og som sagt så er det varmen jeg mest er bange for. 

Var i Afsted i starten eller slutning af august, min mand har ferie de sidste 2 uger i august så det er der vi havde tænkt os at rejse. 

Fra den 11-18/8..

Har ikke været afsted endnu men kender et par stykker der har været på ferie med baby, og bare man passer lidt på, skal de nok klare den.
Frygter det ikke, bare man bruger sin sunde fornuft

Anmeld

7. juli 2014

Trekløver(:

Bebs2014 skriver:

Har lige været på Cypern i juni, med min lille datter på 11 måneder, og hun var slet ikke plaget af varmen. Vi badede 2-3 gange hver dag, og holdte os for det meste i skyggen Det kan klart anbefaldes.

Men der er nogle babyer selvfølgelig der er meget plaget af varme, men det må i kunne se på de varme dage herhjemme, hvordan jeres baby klare det.

Anmeld

8. juli 2014

RosSofi

Vi rejste en uge til Rom i august, da vores dreng var lige knap 1 år. Det betød værelse med aircondition og mange ture til swimmingpoolen og bade i håndvasken :-) Men det kan godt lade sig gøre. 

Anmeld

8. juli 2014

Lotus86

Vi har lige været på Mallorca med vores datter på 6 måneder, og det var godt nok lidt varmt for hende, hun er normalt verdens gladeste baby der aldrig græder og altid kun smiler, men det var hun desværre ikke på den her tur. Der er en del varmere i august, men altså hun skal jo nok klare det, det jo ikke farligt for hende, men i skal bare nok forberede jer på, at der er en risiko for, at hun reagerer på varmen, men det jo ikke sikkert.

Anmeld

8. juli 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Da vores ældste søn var helt lille tog min mand barsel i tre måneder og vi rejste så til Sydspanien i tre måneder. Det var skønt og vi nød det alle tre.  Selvfølgelig er det varmt og jeg vil anbefale pool/strand og aircondition til natten. 

Anmeld

8. juli 2014

Bebs2014

Lotus86 skriver:

Vi har lige været på Mallorca med vores datter på 6 måneder, og det var godt nok lidt varmt for hende, hun er normalt verdens gladeste baby der aldrig græder og altid kun smiler, men det var hun desværre ikke på den her tur. Der er en del varmere i august, men altså hun skal jo nok klare det, det jo ikke farligt for hende, men i skal bare nok forberede jer på, at der er en risiko for, at hun reagerer på varmen, men det jo ikke sikkert.

Mange tak for dit svar. Hvornår var i afsted? 

Min mand kan rykke ferie til den sidste uge i september så det er nok bedst at vi rejser der. Så er jeg mere tryg.  

Anmeld

8. juli 2014

lineog4

Vi var i Tunesien med Liam på 9 mnd i juni og det var varmt... Men det handler bare om at være i skyggen (lidt svært da han gik), være i swimmingpool og så få en masse væske.
Han nød turen skal det siges og sov upåklageligt trods varmen

Og Linus var et år forresten da vi tog til Rom og syditalien i juli og igen så længe tempoet sættes ned, der er bade mulighed, masser af væske (og is) ja så var det helt okay og han drønede barfodet i Peters kirken og nød sin ferie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.